معرفی وب‌سایت عکس پرینت، اولین عکاسخانه اینترنتی ایرانی با خدمات متنوع چاپ عکس

معرفی وب‌سایت عکس پرینت، اولین عکاسخانه اینترنتی ایرانی با خدمات متنوع چاپ عکس
  • 1390/8/1
  • محسن پاك نيت
  • 6

با عرض سلام و احترام به مخاطبین محترم مجله اینترنتی گویا آی‌تی؛

 

همان‌گونه که مستحضر هستید، مدیریت مجله اینترنتی گویا آی‌تی و همچنین تیم نویسندگان این مجله، همواره بر این باور بوده‌اند که معرفی کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیکی و ایده‌های برتر در عرصه کسب و کارهای اینترنتی، می‌تواند قدمی کوچکی در راه کمک به پیشرفت صاحبان خوش‌فکر و تلاشگر این ایده‌ها به حساب آمده و به همین جهت، همیشه سعی بر این داشته‌ایم که با همدلی و همراهی با صاحبان مشاغل اینترنتی، به قدر سهم خود به تسهیل طی طریق آنان در راه موفقیت کمک کنیم. 

 

به همین جهت، با حضور در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و تهیه مصاحبه از دوستان خوب فعال در وب فارسی، سعی داریم در طی هفته‌های آتی چندین گروه کارآفرینی موفق در عرصه وب کشور را به شما مخاطبین خوب مجله اینترنتی گویا آی‌تی معرفی نموده و از این جهت، رسالت خود در برقراری ارتباط بین فعالان و کاربران وب فارسی را به انجام برسانیم.

 

در اولین قدم از این راه نسبتا طولانی (به مرور و با یاری خداوند بیش از 20 ایده خلاقانه و برتر در مجله مطرح و معرفی خواهد شد) به سراغ گروهی رفته‌ایم که یکی از جالب‌ترین ایده‌ها را به انجام رسانیده‌اند. ایده‌ای که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، یک عکاسخانه‌ی اینترنتی است به نام عکس‌پرینت (axprint) که به شما کمک می کند بدون فاصله گرفتن از صفحه‌ی مانیتور رایانه‌ی منزل خود، به راحتی عکس‌های خود را چاپ شده در اختیار داشته باشید.

 

www.axprint.com 

تصويري از صفحه اصلي وب‌سايت عكس‌پرينت
تصويري از صفحه اصلي وب‌سايت عكس‌پرينت

 

اگر تا دیروز، عکس‌گرفتن و چاپ و ظهور آن فرایندی طولاني تلقی می‌شد، امروزه به مدد تکنولوژي‌های نوین، اين فرایند در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود و ديگر از تاريک‌خانه‌ها و آلبوم‌های عکس قديمي خبري نيست. این روزها هر فرد با داشتن تلفن همراه، به نوعي يک دوربين عکاسي مجهز را نيز با خود حمل مي‌کند و  مي‌تواند به راحتي اين عکس ها را در کامپيوتر خود به جاي آلبوم‌هاي قديمي ذخيره کند. البته هنوز هم بعضي از کاربران علاقه دارند عکس هاي خود را به چاپ برسانند و معتقدند عکس‌ها روی کاغذ، روح و جان شاداب‌تری دارند.

 

با گسترش استفاده از خدمات برخط (آنلاین) و دسترسی بیش از پیش مردم به اینترنت، کسب و کارهای الکترونیک نیز گسترش زیادی یافته‌اند. از سال‌های انتهایی دهه 90 میلادی، چاپ عکس اينترنتي نیز به عنوان خدمتی جدید در دنيا رواج پیدا کرد. این نوع خدمات به دلیل سهولت استفاده و کاستن از سفرهای زاید درون شهری و هم چنین ارایه خدمات  بیست و چهار ساعته، از محبوبیت زیادی برخوردارند و تعداد کاربرانی که در نقاط مختلف جهان از این نوع خدمات تحت وب استفاده می‌کنند، روز به روز بیشتر می‌شود.

 

خدمتی با مشخصات یک نگارخانه عکس (عکاسخانه) اینترنتی، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به راحتي از داخل خانه از طريق اينترنت و بدون خروج از منزل و مراجعه حضوری به یک عکاسخانه، عکس هاي خود را در وب‌سايت مورد نظر بارگذاری کرده و سفارش چاپ آنها را به مالک وب‌سایت ارائه کنند و خود در منزل منتظر دریافت عکس چاپ شده باشند.

 

وب‌سایت عکس‌پرینت نیز خدمتی مشابه را انجام می‌دهد و خود را به عنوان اولین سرویس ارایه خدمات آنلاین چاپ عکس در ایران معرفی کرده‌است. در عکس‌پرینت فرآيند سفارش بسيار ساده است. ابتدا بايد عضو سايت شد که براي انجام اين کار اطلاعات اوليه کاربر مورد سوال قرار می‌گیرد، سپس بايد عکس‌های درخواستی برای چاپ را در آلبوم‌هاي مجازی شخصی و امن بارگذاری کرد. در مرحله بعد کاربر عکس‌هاي مورد نظر را با تعیین اندازه (سایز) و تعداد مورد نیاز مشخص کرده و در نهايت با پرداخت صورتحساب، درخواست چاپ را ارسال می‌کند. پس از سپری شدن زمان مشخص شده در سایت، تصاوير ديجيتال کاربر به صورت چاپ شده روي کاغذهاي عکاسي به آدرسی که مشتری ارائه کرده‌است ارسال مي شوند. 

 

عکس‌پرینت، عکس‌ها را که حاوی خاطرات شیرین روزهای گذشته هستند، وارد زندگی روزمره انسان‌ها کرده و از همین رو عکاسی برای همه تبدیل به تجربه‌ای شیرین خواهد شد. علاوه بر این، با کمک نرم افزار طراحی آنلاین موجود در سایت، کاربر می‌تواند با عکس های خود محصولات متنوع و منحصر بفردی طراحی کرده و سفارش دهد. لذت هدیه دادن کارت تبریکی که با سلیقه و عکس‌های خود کاربر طراحی شده است به عزیزان وی، تزیین خانه با عکس‌هایی که یادآور روزهای خوش زندگی بوده‌اند و یا روایت عکس‌ها در آلبومی با طراحی زیبا و منحصربفرد، هدیه ی عکس‌پرینت به همه‌ی کسانی‌است که یک دوربین دیجیتال، کمی حوصله و ذوقی سرشار برای هنرمند بودن دارند.

نمونه‌ای از محصولات عکس‌پرینت
نمونه‌ای از محصولات عکس‌پرینت

سفارش‌ها در عکس‌پرینت، روند تولید کاملا اتوماتیکی که باعث افزایش ایمنی و عدم ارتباط پرسنل عکس‌پرینت با فایل‌هی شخصی کاربران می شود را طی می‌کنند و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا چاپ می شوند. محصول تولید شده در بسته‌بندی مقاوم تحویل پست پیشتاز داده می‌شود تا کابر در هر کجای ایران که باشد، بتواند با قیمتی یکسان از انواع خدمات چاپی بهره‌مند شود.

 

طبق گفته مسوولین عکس‌پرینت، رعایت امنیت در نگهداری از عکس های کاربران و حفظ حریم خصوصی افراد با توجه به ویژگی‌های خاص فرهنگی ما ایرانیان، از دغدغه‌های اصلی عکس‌پرینت به شمار می‌رود به طوری که استفاده از سرورهای امن جهانی علیرغم هزینه‌های بالای آن و انتخاب تمامی پرسنل فرایند تولید و چاپ عکس‌ها از میان بانوان متعهد، تنها بخشی از اقدامات این گروه برای جلب اعتماد، اطمینان و رضایت خاطر مشتریان عکس‌پرینت است. 

 

کاربر عکس‌پرینت برای استفاده از تمامی امکانات و خدمات این سایت از جمله چاپ عکس تکی، چاپ کتاب (آلبوم) عکس، کارت تبریک به مناسبت‌های مختلف، تقویم شخصی، تزئینات، آپلود CD، خرید عمده عکس و … کافیست به رایگان عضو سایت عکس پرینت شده و درخواست خود را ثبت نماید. حتی اگر کاربر در بارگذاری عکس‌های خود نیز محدودیت و مشکل داشته باشد، می‌تواند این کار را نیز به عکس‌پرینت بسپارید تا عکس‌های کاربر به رایگان برای وی بارگذاری شود.

 

و در نهایت، چاپ 10 عکس رایگان، هدیه ی عکس‌پرینت به تمامی اعضای این سایت است تا برای یک بار هم که شده کیفیت و رضایت را با عکس پرینت تجربه کنند.

 

بنده در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با سرکار خانم محبوبه قسمتی، مدیر توسعه گروه عکس‌پرینت مصاحبه‌ای اختصاصی داشته‌ام. فایل صوتی این مصاحبه با حجم 4.28 مگابایت با مدت‌زمان 12 دقیقه و 38 ثانیه و کیفیت 48kbps از طریق لینک زیر، قابل دریافت و شنیدن هست. 

 

برای دریافت فایل مصاحبه ذکر شده بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://gooyaup.com/uploads/gooya_13192278161.mp3 

 

با تشکر – محسن پاک نیت

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. وبسیات خوبیه این عکس پرینت
    اما باهاش عکس چاپ نکردم ببینم کیفیت و کاراییش چجوریه

    1. سلام آقای ولی‌زاده عزیز؛

      ممنون بابت نظرتون.

      موفق باشید.

    1. سلام؛

      ممنون از نظری که مرقوم فرمودید.

      سربلند باشید

  2. من خیلی باهاش کار کردم
    خیلی عکس چاپ کردم
    تقویم دیواری هم چاپ کردم
    کیفیت و قیمتشون از هر نظر عالی و فراتر از انتظاره
    واقعا کارشون عالیه
    من از وقتی با عکس پرینت آشنا شدمدیگه عکسامو بیرون نمیبرم
    امتحان کنید خودتون متوجه میشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *