LG از پروژکتور جدید سینمای سه بعدی خود پرده برداشت!

LG از پروژکتور جدید سینمای سه بعدی خود پرده برداشت!
  • 1390/8/24
  • مهران
  • 0

ال جی از یک پروژکتور جدید که مسلما طرفداران سینمای خانگی را خوشحال می کند، پرده برداشت. پروژکتور جدید با نام CF3DAT بزرگ و بسیار قدرتمند است. این پروژکتور سینمای سه بعدی، قدرت تاباندن تصاویر 200 اینچی و پشتیبانی از محتوای دو بعدی و سه بعدی را دارد. تصویر پروژکتور با 1250 انسی لومن در حالت 3D بسیار روشن و واضح است. که این ویژگی باعث شده تا تصویر این پروژکتور حدود شش برابر روشن تر از سایر پروژکتورها باشد.

 

این پروژکتور، از رزولوشن 1080p Full پشتیبانی کرده و از فن آوری صفحه نمایش کندکننده الگوی فیلم (FPR) استفاده می کند. فن آوری FPR در پروژکتور به این معنی است که می توان تصاویر را با عینک های سه بعدی پولاریزه معمولی به جای عینک های سه بعدی اکتیو گران تماشا کرد. این موضوع باعث می شود که تمام اعضای خانواده با CF3DAT از عینک های بسیار ارزان تر استفاده کنند.

پروژکتور به اندازه کافی روشن است تا در اتاق های نشیمن بزرگ، موزه ها، سالن ها و مکانهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. مدل CF3DAT این پروژکتور در کره جنوبی ارائه خواهد شد ولی نسخه جهانی آن CF3DAA نام دارد که در نیمه اول سال 2012 در خارج از کره عرضه می شود. CF3DAA فاقد تیونر تلویزیون می باشد. قیمت این دستگاه در حال حاضر اعلام نشده است.

 منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *