Catz دیوانه ! کنترلر پازلی !

Catz دیوانه ! کنترلر پازلی !
  • 1390/11/29
  • ميثاق جراحي
  • 0

 Mad Catz MLG Pro Circuit Controller جزو معدود کنترل کننده ها یا کنترلر های جدید  در بازار است که به صورت مرتب، منظم و منحصر به فرد در بسته بندی های مناسب برای رقابت در سطح حرفه ای ساخته شده است.

اما آنچه که از این محصول حاصل می شود، چیزی فراتر از یک کنترلر عادی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و ویژه است. با این حال، در عمل و ظاهر کنترلر همانند نمونه های مشابه در کنسول ایکس باکس 360 است اما این نوآوری و تکنولوژی منحصر به فردش  باعث متمایز شدن از سایر رقبا شده.


از ویژگی های هیجان انگیز  و بی نظیرMad Catz MLG Pro Circuit Controller، طراحی ماژولار و انعطاف پذیری است که این وسیله را به یک کنترلر خمیری تبدیل کرده و بیشتر شبیه اسباب بازی های لوگو می ماند.

 هر کنترلر شامل دو مجموعه از میله های آنالوگ و دو سبک از D-pad است که می تواند در تعدادی از راه های متفاوت با توجه به سلیقه و کاربرد بازیکن چیده شود.

برای مثال، شما می توانید   سبک کنترلی پلی استیشن  را در مدل و غالب کنسول ایکس باکس 360 پیاده سازی کنید و با جابه جایی آنالوگ ها و D-PAD  یک کنترلر تلفیقی ایجاد کنید.

Mad Catz MLG Pro Circuit Controller،  به ارائه راه حل های سخت افزاری برای مبادله عملکرد دکمه ها و ایجاد یک مرز برای طرفداران پلاتفرم های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3، کمک به سزایی کرد. شاید اگر خلاق باشید بتوانید چیزی فراتر از یک کنترلر از یک کنسول جدید را خلق کنید.

بگذارید بیشتر توضیح بدهم. در Mad Catz MLG Pro Circuit Controller سیستم کلی همانند باز و بسته کردن، چیدن پازل ها و شاید ساخت یک اسباب بازی با کیت ها و قطعه های الکترونیکی است.

اما، محدودیت ها  نیز در این طرح و ماژول وجود دارد. در حالی که شما می توانید از نصب دو D-padیا دو میله ی آنالوگ، کنترلری جدید داشته باشید، تنها برخی از ورودی عمل خواهند کرد. به این منظور که فقط یک D-pad  در هر زمان می تواندفعال باشد.

 از ویژگی های ظاهری این کنترلر  می توان به وزن 35 گرمی، رنگ بندی های مشکی و خاکستری و قیمتی معادل  100 دلار اشاره کرد. قیمت این دستگاه با توجه به کارایی فوق العاده اش به نظر مناسب می آید، اما بسیاری از افراد مخالف این نظر هستند و قیمت 100 دلاری، برای یک کنترلر ممکن است بسیاری از افراد را از خرید آن منصرف سازد.

شکی نیست  شرکت سازنده ی  این کنترل کننده  راه زیادی را برای رسیدن به یک تکنولوژی ویژه در عرصه ی بازی های رایانه ای رفته است تا بتواند آینده ی تمام بازی کننده های حرفه ای را چه در مسابقه های جهانی و چه در یک چالش گروهی و شبکه ای، تضمین کند.

اگر بازی دو بعدی یا پلاتفرمی را بازی می کنید یا اگر علاقه مند به بازی های نقش آفرینی یا استراتژی هستید، می توانید با جدا کردن قطعه های مختلف این کنترلر(دکمه ها، میله های آنالوگ و D-pad)، به یک کنترلر حرفه ای و جاه طلبانه دست یابید. با هر دید و زاویه ای این دستگاه یک تحول است و بس.

کشش و انعطافی که آنالوگ ها دارند، خوب و نسبت به کنترلر اصلی راضی کننده است. اگر چه شکل ظاهری Mad Catz MLG Pro Circuit Controller به کنترلر اصلی ایکس باکس 360 نزدیک تر است، اما این کنترلر برای دو پلاتفرم پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 تنها با تفاوت قرار گرفتن دکمه ها، یعنی X.Y.A.B به جای مربع، مثلث و سایر دکمه های کنسول سونی، تعبیه شده است. شرکت Mad Catz  تولید کننده ی MLG Pro Circuit Controller در رابطه  با سازگاری این محصول با کامپیوتر های خانگی نیز ار یک درگاه USB استفاده کرده است. و این محصول در دو حالت بی سیم و با سیم برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی عرضه شده.


این کنترلر در چارچوب استاندارد های تایید شده برای بازی های رایانه ای قرار دارد. اما  از دیگر مشکل هایی که می تواند در خصوص بیسیم بودن این دستگاه ایجاد شود، تمام شدن سریع شارژ مورد استفاده برای این کنترلر است.  ولی در حالت کلی این کنترلر بیشتر برای کسانی تعبیه شده که با کنسول ایکس باکس 360 بازی های خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند تا کسانی که صاحب کنسول پلی استیشن 3 هستند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *