SYMPLA تجهیزات دوربین فیلمبرداری محصول Manfrotto (ويدئو)

SYMPLA تجهیزات دوربین فیلمبرداری محصول Manfrotto (ويدئو)
  • 1391/2/6
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت Manfrotto ابزارهای تجهیزاتی دوربین های خود را که موسوم به SYMPLA در این ماه یعنی ماه آوریل رونمایی کرد .با استفاده از این ابزار هایی که مناسب برای عکاسان و فیلمبرداران است می توان محدوده فیلم برداری را گسترش داد و این کار تنها از طریق این تجهیزات بدون کوچکترین خلل در کار تصویر برداری و کاهش کیفیت از جمله لرزش و …صورت می گیرد . جنس این تجهیزات که  از فولاد و آلومینیم است از وزن کمی برخوردار است و میتوان هم آن را بر دوش سوار کرد ، هم بر روی سه پایه قرار داد و هم میتوان برای توسعه محیط  از حالت چرخ آن استفاده کرد .

صفحات متغییری که برای ریل در نظر گرفته شده است در واقع می توان هم به صورت عمودی و هم افقی برای حرکت در عرض و طول دوربین را حرکت داد. در این تجهیزات ابزار هایی برای  نور و میکروفن تعبیه شده است که میتوان به عنوان استفاده چند منظوره از این تجهیزات کرد .همچنین دارای یک سری لنز های گهواره ایست  که در قسمت های زیرین برای فیلم برداری های متنوع  تهیه شده است .همچنین دو نوع لاستیک برای حرکت های وسیع و ریلی برای این ابزار ایجاد شده است که برای مکان های متفاوت و برای ثبوت کار و پشتیبانی در زمان های احتمالی بروز خطر یا ترکیدگی لاستیک هاست که به عنوان زاپاس در کنار سایر لاستیک ها قرار دارد .

برای زمانی که  از این ابزار به عنوان سه پایه استفاده می کنید  ، ابزار هایی دستی برای تنظیم سه پایه و نقطه دید وجود دارد که با طراحی منحصر بفرد آن نهایت راحتی برای جابجایی را برای شما فراهم می کند . این دسته ها که در واقع در مفاصل پایه قرار داده شده اند موجب می شوند که شما بتوانید تا 360 درجه این پایه و دوربین را بدون هیچ محدودیتی بچرخانید .در نهایت هرجا که شما تصمیم گرفتید این پایه را ثابت و به قیلم برداری ادامه دهید برای جلوگیری از چرخش ناکهانی و سهوی می توان آن را قفل کرد .همچنین ابزار های جانبی در این دسته که برای بزرگ نمایی ترکز و تغییرات لنز و.. وجود دارد نیاز به استفاده از دکمه های بزرگنمایی و تمرکز و.. در دوربین را مرتفع می سازد و درواقع این پایه و دسته ها جزیی از دوربین به حساب می آیند .

برای قیمت گذاری این تجهیزات نکته مهمی وجود دارد که شما می توانید قطعات را خود انتخاب کنید و در صورت نیاز می توانید فقط به اصلیات مورد نظرتان بسنده کنید و به همین دلیل قیمت های آن متفاوت است اما با توجه به اهمیت این تجهیزات و اجزای بکار رفته قیمت های اعلام شده نازل تر از قیمت مورد انتظار است .اما قیمت ست کامل آن که در تقریبا 5 تکه ای است به مبلغ 1.150 دلار در آمریکا محاسبه شده است .

منبع: gizmag

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *