اولين نگاه به يك بازي آنلاين خوب (Secret World)

اولين نگاه به يك بازي آنلاين خوب (Secret World)
  • 1391/4/15
  • ميثاق جراحي
  • 3

بازي The Secret World يك بازي نقش آفريني آنلاين مي باشد كه توسط تيم بازي سازي EA به صورت انحصاري براي PC عرضه مي شود.

در اين بازي باز هم عناصر تخيلي و فانتزي وجود دارند كه از عناصر جدا نشدني بازي هاي نقش آفريني هستند.

هيولاهاي غيز قابل توصيف كه به صورت گسترده اي در دنيايي عجيب راه مي روند و يك بازي آنلاين متفاوت كه همانند كابوس هاي بچه گانه بازيكن را در خود غرق مي كند. در اين بازي عنصر معما و پازل يكي از مهمترين و زيباترين بخش ها به حساب مي آيد.

داستان بازي از جهاني محرمانه سخن مي گويد كه در دنياي مدرن امروزي پنهان شده كه توسط ارتشي كه در زير زمين زندگي مي كنند و از دنياي مردگان مي آيند، رهبري مي شود.

دنيايي كه زير محاصره ي يك منطقه ي مستحكم نظامي است و انسان ها به نوعي وارد اين دنيا مي شوند تا ماجراحويي خطرناك خود را آغاز كنند.

در اين بازي باز هم كلاس ها مختلفي از سرباز، جادوگر، دور زن ها و آيتم هاي جادويي وجود دارد.  هر شخصيت قادر است كه كار خاصي كند و با فنون رزمي خود با دشمنان بجنگد. تركيبي از سلاح هاي مدرن و سنتي هميشه در بازي هاي نقش آفريني مي تواند ايده ي خوبي باشد.

در بازي The Secret World بايد هوشمندانه عمل كنيد و يك تعاملي با تيم خود برقرار سازيد.

يك تيم سه نفري كه شروع به جستجو در اين دنياي محرمانه كرده اند و با نيروهاي خاص خود يك ارتش كوچك زميني را تشكيل دادند.

اين ارتش كوچك معيارهاي زيادي دارد كه مي تواند در برابر دنياي مردگان قدرتمند جلوه دهد. دنياي محرمانه يا همان The Secret World نقشه هاي مختلفي دارد كه توسط امكان سفر سريع مي توانيد جاي جاي آن را بگرديد و مكان هاي جديد را تجربه كنيد.

بخشي از پيش نمايش بازي كه جلوه ها متفاوت از اين اثر را به تصوير مي كشد با هم مرور خواهيم كرد :

بازيكنان در ابتدا باغي را مي بينند كه در امتداد يك راه اهن قديمي است و روبروي آن راه آهن قديمي در ورودي  باغي به نام Eden.

شاخه هاي به دور هم پيچيده فضايي ترسناك و دلهره آور را به وجود مي آورند و احتمال زنداني شدن در بين اين شاخه هاي بلند بسيار بالاست.  تمام اطراف بازيكنان از زوزه هاي گرگ ها و كندو هاي عظيم الجثه ي زنبور هاي عسل تكميل شده است و مردي در دور دست ديده مي شود كه در حال درخشش است و همان طور كه به او نزديك مي شويم او كم نور تر مي شود.

ما به جايي به نام Kingsmouth رسيديم از بين درختان پر و پيچ خم باغهاي Eden. وارد Kingsmouth مي شويم و با جادوگري برخورد مي كنيم كه كار اصلي او در دنياي محرمانه پيش گويي كردن است. در اين دنيا به او كلاغ سياه پير مي گويند زيرا كه سرتاسر وجودش را پرهاي سياه كلاغ فرا گرفته است. او با يكي از پرهاي سياهي كه دارد ما را راهنمايي مي كند. او همانند بيمار هاي روان پريش عمل مي كند و حالتش ترسناك تر از فضاي حاكم در دنياي محرمانه است.

ما پيش گو را تا رسيدن به مقصد بعدي ترك مي كنيم و به فواره اي بر خورد مي كنيم كه به صورت يكنواخت در حال پراكني قطره هاي قرمزي است كه بسيار  عجيبي به نظر مي رسد. همه چيز خيلي غير منتظره اتفاق مي افتد و پرهاي سياهي كه از پيش گو گرفته بوديم به يك روح بد تينت و قوي تبديل مي شود و اينجاست كه سلاح ها خود را نشان مي دهند و مبارزه اي سر مي گيرد.

جنگ هايي بين انسان ها و موجوداتي كه از جهنم آمدند چيز جديدي نيست و بسيار كليشه اي شده است اما همانطور كه در پيش نمايش بازي The Secret World  خوانديد، اين عنوان متفاوت تر به نظر مي رسد.

در اين دنياي محرمانه شما سودي نخواهيد برد، زيرا كه سرباز هاي اين دنيا بسيار پيشرفته هستند از نظر نظامي و قدرت هاي ماورائ طبيعي. البته شما نيز توانايي هايي داريد و توانايي هاي بسياري را كسب مي كنيد.

بازي The Secret World با تمامي كليشه هايي كه دارد حتما يكي از عنوان هاي بسيار خوب و موفق در سبك بازي هاي آنلاين نقش آفريني محسوب مي شود. بازيكنان مي توانند اين بازي را آوريل سال 2013 بر روي كامپيوتر هاي خانگي خود بازي كنند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. salam khaste nabashi babate matlabe mohemi ke gozashtin.
    faghat ye soal dashtam age mishe javab bedin
    in baziro mishe offline bazi kard ya faghat bayad online bud va pol pardakht kard?
    thx

    1. سلام
      منون دوست عزيز

      فعلا تا انتشار بازي هيچ نظري نمي شه داد ولي فكر كنم آفلاين هم بتوانيد بازي كنيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *