Square Enix از سود بازی های تلفن های هوشمند راضی است

Square Enix از سود بازی های تلفن های هوشمند راضی است
  • 1395/7/5
  • انصاری پور
  • 0

استودیوی بازی سازی Square Enix که بیشتر برای ساخت بازی ها بر روی پلتفرم های کنسول و PC و با عناوین مشهوری همچون Tomb Raider ، Hitman ، Deus Ex و Final Fantasy شناخته می شود، از تصمیم شرکت برای سرمایه گذاری در بخش بازی های تلفن های هوشمند اندروید و iOS راضی است. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

square_enix_dragon_sky-jpg

ریاست شرکت Square Enix آقای یوسوکه ماتسودا در گزارش سالانه از سود قابل توجه شرکت در بخش بازی های تلفن های هوشمند خبر داد و بر لزوم سرمایه گذاری در این بخش تأکید کرد.علی رغم اینکه بازی های این شرکت اکثراً رایگان نبوده و به اصطلاح پریمیوم است و اقبال عموم به بازی های رایگان در بخش بازی های تلفن هوشمند است، اما همچنان سود این گونه بازی ها برای شرکت قابل توجه بوده است.

“در حال حاضر بازار تلفن های هوشمند در اختیار بازی های رایگان است و بازار بازی های پریمیوم تقریباً ناچیز است، اما اگر به دقت توجه کنیم خواهیم دریافت که این بخش درآمد مناسبی برای ما در بر داشته است. هزینه های اولیه ساخت بازی های رایگان و پریمیوم تقریباً به یک میزان است و حتی گاهی این هزینه ها از ساخت بازی بر روی کنسول ها پیشی می گیرد. بنابراین ریسک سرمایه گذاری در این بخش به هیچ وجه پایین نیست به خصوص که نیاز به پشتیبانی ، به روز رسانی و ارتقا به مرور زمان دارند. با این حال تلفن های هوشمند نسبت به کنسول‌ ها پلتفرم مناسب‌ تری برای بازی کردن طولانی مدت عناوین محبوب هستند، زیرا بازی‌های در کنسول‌ ها مشکل سازگاری بر روی نسل بعدی را دارند. مشخصات سخت افزاری تلفن های هوشمند روز به روز قوی تر می شوند و نیز محبوبیت بیشتری نسبت به کنسول ها دارا هستند. به همین دلیل ما در این بخش به صورت جدی فعالیت خواهیم کرد.”

شرکت Square Enix در پلتفرم گوشی های هوشمند در سبک RPG بیشترین تمرکز را داشته است و در این سال ها عناوینی از جمله Mobius Final Fantasy ، Lara Croft Go و Deus Ex Go را عرضه نموده است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *