بازی های رایانه ای دوباره قربانی داد !

بازی های رایانه ای دوباره قربانی داد !
  • 1391/5/1
  • ميثاق جراحي
  • 4

یک خبر بسیارجالب  و  شاید ناخوشایند که تازه گی ها در اینترنت منتشر شده است و  شاید کمتر اتفاق می افتاد، خبر فوت یکی از بازیخور ها پس از بازی کردن های متوالی یک بازی رایانه ای است.

ابتدا بازی Halo بود که یک قربانی را به دنیای بازیهای رایانه ای معرفی کرد و حالا جدیدترین بازی بلیزار است که این بار باعث مرگ یک بازیخور حرفه ای پس از بازی کردن زیاد  بازی دیابلو 3 شد.

بر اساس گزارش ها، یک جوان 18 ساله پس از بازی کردن 40 ساعت بدون وقفه بازی دیابلو 3، به زندگی خود پایان داد ! این جوان استرالیایی اولین قربانی بازی های به شدت معتاد کننده ی بلیزار نیست و خبر هایی نیز مبنا بر کشته شدن شخصی بر اساس بازی دنیای وارکرافت پس ازبازی کردن متوالی و بدون وقفه ی این بازی به مدت طولانی، شنیده شده بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. مواظب باشید زیاد پول خرج بازی های بیلیزارد نکنید چون جدیدا به محض اینکه مشکلی برای اکانت پیش میاد و حین پیگیری می فهمند که هویتتون ایرانیه، اکانت رو به هیچ عنوان از لاک (Lock) و Ban در نمیارند و پرمننت بن(Permanent ban) می کنند یه بهونه هم میارند که فلان کار رو کردی که خلاف قوانین ما بوده مثلا می گن Extreme Sexual Language و ….
    این بلا سر اکانت خود من در اومد اونم وقتی که روحمم خبر نداشت و حتی ایمیل هم ارسال نکردند برام و اصلا تو اون تاریخ که این کار رو کردند من آنلاین نبودم امکان هک شدن و شیر (Share) شدن اکانت هم نبود، سه سال چهار سال پول خرج کردن و وقت صرف کردن همه اش بر باد رفت. ادعای Compromise و Hack شدن اکانت و ارسال تصویر پاسپورت و …. هم فایده نداره، بسار هم بی ادبانه برخورد می کنند جدیدا وقتی می فهمند ایرانی هستید

  2. بازی وارکرفت واقعا معتاد کننده است
    منن خودم به شدت معتاد و خوره ی این بازیم!!
    فقط وارکرفت مپ دوتا!
    🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *