محافظ صفحه نمایشی که خود به خود آثار انگشت را از بین می‌برد

محافظ صفحه نمایشی که خود به خود آثار انگشت را از بین می‌برد
  • 1391/5/2
  • عليرضا شیری
  • 0

به نظر می‌رسد که هیچ راهی برای خلاص شدن از اثرات انگشت روی صفحه‌ی لمسی گوشی یا تبلت وجود ندارد. حتی یک استفاده‌ی کوتاه هم باعث ایجاد آثار انگشت روی صفحه می‌شود و شاید بعضی روزها بیشتر از اینکه با گوشی خود کار کرده باشیم، مشغول تمیز کردن صفحه نمایش آن بوده‌ایم! اگر شما هم از این مشکل رنج می‌برید بهتر است با محافظ صفحه نمایش 3M آشنا شوید.

نام کامل این محافظ صفحه نمایش Natural View Fingerprint Fading است و همان طور که دو کلمه‌ی آخر نشان می‌دهد، آثار انگشت خود به خود از بین می‌روند. 3M در مورد علم و تکنولوژی که در مورد این طرح به کار خواهد رفت چیزی نگفته اما  قول داده که آثار انگشت بدون مات شدن تصویر خود به خود از بین بروند. علاوه بر این صفحه نمایشی که 3M قصد تولیدش را دارد، سطحی زد خش داشته و لبه‌های آن نیز کثیف و ریش ریش نمی‌شود.

بنابر ادعای سازنده، یک ویژگی دیگر این محافظ صفحه نمایش این است که به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد، البته این مورد کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد چرا که نصب یک محافظ صفحه نمایش روی صفحه نمایش‌های بزرگ مثل صفحه نمایش تبلت‌ها، کار مشکلی است و معمولاً کاربران عادی نمی‌توانند بدون ایجاد حباب، محافظ را نصب کنند.

در حال حاضر برخی سایزهای خاص این صفحه نمایش تولید شده که برای تبلت‌های iPad 2 و new iPad می‌باشد. برخی اندازه‌های دیگر برای تبلت Samsung Galaxy Tab 2 7.0 نیز به زودی عرضه می‌شود. قیمت بسته‌ی دوتایی این محصول برای تبلت iPad 28 دلار است و اگر به آمازون مراجعه کنید شاید کمی ارزان‌تر هم بتوانید آن را تهیه کنید. در صورتی که کاربران از این محصول راضی باشند و به بازار ایران هم وارد شود، احتمالاً قیمت یک جفت آن بین 60 تا 80 هراز تومان باشد.

منبع: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *