كتاب آشنايي با شبكه اجتماعي LinkedIn

كتاب آشنايي با شبكه اجتماعي LinkedIn
  • 1391/6/7
  • ITTeach
  • 6

لينكدين؛ شبكه اجتماعي براي تجار و كاسبان و طراحان و هر كسي كه قصد اين را دارد كه ديگران با اين افراد آشنا شوند مي‌باشد، البته بنده خودم آشنايي چنداني با اين سايت نداشتم و حتي توي اين سايت هم فعاليتي نداشتم و نميدونستم كه كارش چيه و حتي پي اين سايت هم نرفته بودم اما گه‌گداري از طريق دوستان دعوتنامه براي عضويت ارسال مي‌شد كه توجه نميكردم.

اين كتاب داراي 29 صفحه هستش و شما رو با شبكه اجتماعي لينكدين و نحوه كار با اون آشنا ميكنه ، ترجمه كتاب توسط  آقای محمدرضا رشیدی  و طراحی جلد توسط خانم ویدا غلامی صورت گرفته است که نهایت تشکر و قدردانی را از این دوستان داریم .

مطمئنا در شش سال اخیر در گوشه و کنار وب،با اسم LinkedIn مواجه شده اید.اگرچه LinkedIn تنها یکی دیگر از شبکه های اجتماعی در حال پیشرفت،مثل فیسبوک و توییتر است،اما بنا به دلایلی،کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

یکی از این دلایل،بی اطلاعی کاربران از فواید LinkedIn است.این شبکه اجتماعی،منبع خوبی از اطلاعات و مراجع است و حتی برای فرصت های آینده شما نیز برنامه ریزی کرده است.برخلاف دیگر شبکه های اجتماعی،که بخش عظیمی از تمرکز خود را بر روی وسایل و ابزار تفریحی گذاشته اند،LinkedIn بر روی دنیای حرفه ای شما تمرکز می کند و بر اساس حرفه ی شما،فرصت های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار خواهد داد.در حقیقت شما با استفاده از این شبکه می توانید با دیگر افراد در حوزه فعالیت خود ارتباط داشته باشید و برای خود فرصت هایی را فراهم کنید که حتی فکرش را هم نمی کردید!شما اطلاعات زنده ای را از شغل و حرفه خود در پروفایل خود به اشتراک می گذارید و با دیگر همکاران و … تبادل نظر می کنید.

در این راهنما،شما یاد می گیرید که چگونه در این شبکه عضو شوید،اطلاعات تان را وارد کنید و “رزومه زنده” ی خود را بسازید.پس حتی اگر اولین بار است که نام LinkedIn را می بینید،مهم نیست!با ارائه نکات و اطلاعاتی که در ادامه خواهید دید،مطمئن باشید که هیچ مشکلی در این پروسه بوجود نخواهد آمد.

قبل از این که مستقیما وارد مبحث LinkedIn شویم و به قابلیت ها و مفاهیم آن بپردازیم،باید بدانیم که LinkedIn دقیقا چیست و چه کارد هایی دارد.پس با ما همراه باشید.

لینک دانلود كتاب آشنايي با شبكه اجتماعي LinkedIn

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. اولا اینکه دستتون درد نکنه که هر از گاهی کتابی مفید را برای کاربران منتشر می کنید.

    اتفاقا بسیار کار خوبی است که کتاب ها به صورت پولی باشد تا هم نویسنده بیشتر مشتاق به نوشتن شود و هم کاربر کمکی به روند کار نویسنده کرده است.

    آخه ما عادت کردیم که همه چیز را رایگان داشته باشیم در صورتی که در همه جای دنیا وبلاگ نویسانی مثل گویا آیتی از طریق فروش کتاب الکترونیکی درآمد دارند.

    واقعا چرا؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *