IFA: مانیتور های جدید سری ASUS Designo

IFA: مانیتور های جدید سری ASUS Designo
  • 1391/6/9
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت Asus هم قصد دارد با دست پر به نمایشگاه IFA بیاید. طبق آخرین اخبار دو محصول جدید این شرکت در زمینه مانیتور ها مدل های MX279H و MX239H میباشند که از سری Designo هستند. در این مانیتور ها از سیستم LED استفاده شده است و هر دو دارای زاویه دید بسیار مناسب 178 درجه ای میباشند. دیگر ویژگی این محصولات نازکی فوق العاده آنها میباشد. این مانیتور ها در سایز های 23 و 27 اینچ عرضه خواهند شد.

با استفاده از این مانیتور ها میتوانید بیشترین بهره برداری را از فضا داشته باشید زیرا علاوه بر داشتن ضخامت بسیار کم ، صفحه نمایش بزرگ باعث میشود که بتوانید امور مختلفی را در یک مانیتور اداره کنید. کیفیت نمایش این دستگاه ها به صورت Full HD میباشد و هر دو مدل دارای دو پورت HDMI میباشند.

از دیگر قابلیت های موجود در این دستگاه ها میتوان به فناوری SonicMaster اشاره کرد Asus بر روی آنها قرار داده است و کیفیت صدا بی نظیری را ارائه میدهد. همان طور که در تصاویر مشاهده میکنید محیط پشت هر دستگاه سیاه رنگ است و کلید های کنترل نیز در قسمت جلویی و بر روی پنل نقره ای قرار گرفته است. تاکنون درباره قیمت این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است و باید تا معرفی آن در همایش IFA صبر کنیم.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *