Square Enix یک بازی دیگر از شاهکارهای Final Fantasy را برای کنسول‌ها عرضه می‌کند

Square Enix یک بازی دیگر از شاهکارهای Final Fantasy را برای کنسول‌ها عرضه می‌کند
  • 1391/6/13
  • عليرضا شیری
  • 1

شاید شما هم از هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG یا Role Playing Game) و به ویژه محصولات کمپانی ژاپنی Square Enix باشید، در این صورت نام شاهکار این سازنده را هم شنیده‌اید. فنتسی سیزدهم باز هم ادامه پیدا کرده است، Square Enix هنوز کار نسخه‌ی 13 سری Final Fantasy را به پایان نرسانده و به زودی یک نسخه‌ی دیگر ارائه می‌کند. نام این بازی Lightning Returns: Final Fantasy XIII است و همان‌طور که از نام آن پیداست، باز هم داستان در مورد یکی از شخصیت‌های اصلی دو نسخه‌ی قبل یعتی آذرخش است. احتمالاً این بازی، آخرین حضور آذرخش است چرا که Motomu Toriyama می‌گوید شاهد آخرین مبارزه‌ی آذرخش هستیم.

در این نسخه برخی جنبه‌های جمعی نیز اضافه شده که اطلاعات دقیقی در مورد آن نداریم و مشخص نیست که طرفداران به خوبی از آن استقبال می‌کنند یا نه. سیستم مبارزه هم کمی تغییر کرده و Square Enix می‌گوید بیشتر روی پاسخ دکمه‌ها متمرکز شده است. “آذرخش بازمی‌گردد” بیشتر از دو نسخه‌ی قبلی به ژانر اکشن نزدیک است اما سازنده در مورد به کار بردن واژه‌ی اکشن تردید دارد.

این بازی در گالری فاینل فنتسی‌ها در ژاپن رونمایی شده است. بازیکن‌ها می‌توانند اسلحه و تجهیزات متنوعی برای آذرخش انتخاب کنند که ممکن است برخی بسیار سنگین و بزرگ باش. لباس‌های مختلفی نیز قابل انتخاب است. در وبلاگ Andriasang اشاره شده که تعداد لباس‌های خیلی بیشتر از 10 تا 20 تاست.

داستان بازی در مکانی به نام Navus Partus اتفاق می‌افتد، سازنده در جلسه‌ی نمایش بازی روی شهری به نام Lexerion تمرکز کرده بود که بزرگ‌ترین شهر Navus Partus است. در دو نسخه‌ی قبل دیدیم که قدرت آذرخش بیشتر و بیشتر شد و Toriyama می‌گوید آذرخش این‌بار قوی‌تر از قبل است.

Lighning Returns تنها برای کنسول‌ها آماده می‌شود و برای موبایل و شبکه‌های اجتماعی (بر خلاف شایعات) عرضه نخواهد شد. احتمالاً این بازی هم برای کنسول‌های Xbox 360 و PS3 عرضه می‌شود.

منبع: slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *