عذر خواهی تیم کوک راجع به اپ مپ

عذر خواهی تیم کوک راجع به اپ مپ
  • 1391/7/10
  • مهيار سوري
  • 0

همان طور که می دانید اپل همراه سیستم عامل جدیدش (iOS 6) نسخه جدیدی از اپل مپ را رونمایی کرد که بعد ها با اعتراض بی سابقه مردم رو به رو شد.

پس از این اتفاق عجیب، تیم کوک، مدیر عامل اپل یک پست عمومی معذرت خواهی در برنامه نقشه iOS 6 برای کاربران اپل قرار داد، بلکه وی را مورد بخشش قرار دهند و توصیه کرد که تا زمان بهبود این برنامه، از برنامه های مشابه (حتی رقیبانش مثل گوگل) استفاده کنند تا وی این ننگ بزرگ را جبران کند.

کوک می نویسد: “در اپل، ما همواره سعی بر آن داشته ایم تا بهترین و کلاس جدید ترین ها را به کاربرانمان هدیه کنیم، و امیدواریم که تا زمان تصحیح کامل این برنامه کمی صبر کنند.”

“با انتشار آخرین نسخه از مپ جدیدمان در هفته پیش و مشکل پیش آمده، ما کمی نسبت به تعهداتمان بد قولی کردیم و الان بسیار متاسفیم. امیدواریم بتوانیم با تلاش های بیشتر، نقشه ها را بهبود بخشیم.”

همچنین گفته های زودتر اپل پی آر را نیز تائید کرد و گفت نقشه ها تنها با گذشت زمان بهبود می یابند.

همچنین اضافه کرد: “الان که من این را می نویسم، بیش از 100 میلیون نفر هستند که روزانه دارند از نقشه های ما لذت می برند.”

با وجود گذشت تنها یک هفته، کاربران iOS بیش از نیم بیلیون بار مکان های مختلف را جستجو کرده اند. در طول این مدت زمانی که کاربران از برنامه های دیگر استفاده می کنند و ما هم به بهبود نقشه ها می پردازیم، از تمامی انتقادات و گوشزد هایی که به ما ارسال می شوند، قدردانی می کنیم.”

خوب پس کاربران آی او اس تا آن موقع چه کار کنند؟ “از محصولات رقیبان ما استفاده کنند.”

نتیجه گیری مدیر عامل: “در طول زمانی که ما به آپدیت نقشه ها می پردازیم، بهترست سری به اپ استور بزنید و از برنامه هایی مانند: بینگ، مپ کوئست، ویز، یا گوگل مپ و نوکیا مپ استفاده کنید.”

در حالی که ممکن است آی او اس 6 یک بدشانسی برای خیلی از کاربران محسوب شود، خوب است از گقته اپل با خبر شویم: “تا زمانی که نقشه های اپل، دوباره به روی کار بیایند و با استاندارد ها ادغام شوند، ما دست از کار نخواهیم کشید و شبانه روز کار خواهیم کرد.”

خوب بله دیگر! این همه از مردم هزینه گرفتید و منتظرشان گذاشتید آخر و عاقبتش هم همینست دیگر! بالاخره ما هم مانند شما منتظر رسیدن آپدیت جدید اپل هستیم. اخبار جدید را در گویا آی تی دنبال کنید.

منبع: Maclife

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *