ویندوز 8 رسما عرضه شد

ویندوز 8 رسما عرضه شد
  • 1391/8/6
  • مبين
  • 3

دیروز 5 آبان ماه ویندوز 8 به طور رسمی در یک رویداد راه اندازی شد. شرکت آمریکایی مایکروسافت می خواهد به کمک این سیستم عامل تحول عظیمی در بازار تلفن های همراه و تبلت ها داشته باشد که اکنون این بازار گسترده در اختیار اپل و گوگل می باشد.

این ویندوز متفاوت ترین ویندوزی است که تاکنون مایکروسافت ارائه داده است. ویندوز 8 دارای دو چهره بوده که کاربران می توانند علاوه بر محیط مخصوص دستگاه های لمسی به محیط قدیمی یا دسکتاپ هم دسترسی داشته باشند و با ماوس و صفحه کلید کار کنند. این دو چهره بودن ویندوز 8 باعث کاربر پسند شدن آن شده است.

امروز همزمان با عرضه این ویندوز دستگاه های مختلفی از جمه الترابوک ها و تبلت ها به نمایش گذاشته شدند. مدیر عامل مایکروسافت آقای بالمر اعلام کرد که در حال حاضر حدود ۶۷۰ میلیون پی سی (رایانه های شخصی) وجود دارد که سازگار با ویندوز ۸ می باشند. او انتظار دارد که حدود ۴۰۰ میلیون به همراه سیستم عامل ویندوز ۸ نیز به این تعداد اضافه شود. کاربران سیستم عامل ویندوز ۷ می توانند با قیمت مشخص شده ۳۹.۹۹ دلار سیستم عامل خود را بروزرسانی نمایند. در این رویداد از سرویس های جدید ویندوز 8 از جمله ایکس باکس,اسکایپ,آفیس و فیلم ها صحبت شد.

اکنون این سیستم عامل در بیش از 140 فروشگاه با بیش از 37 زبان به فروش می رسد. علاقه مندان می توانند ویندوز 8 را در اینجا خریدارای کنند.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام . ممنون از سایت زیبا و قویتیون
    یه سوال . این نسخه با نسخه اینترپرایزی که این چند ماه داریم باهاش کار میکنیم چیه؟ مگه اون نهایی نبود؟

  2. سلام
    دمت گرم مبین.
    این لینکی که برا خرید گذاشتی ماله خود مایکروسافته،ماکه نمیتونیم بخریم!

    لینک خرید داخل کشورشو نداری؟

    بچه ها اگه کسی لینک خریدشو داره به من بده

    منتظرم
    یاعلی

  3. سلام
    خسته نباشید
    الان این یعینی اینکه ورژن اصلیش اومده؟؟؟
    دیگه میشه لا خیال راحت نصبش کرد و نگران این موضوع نبود که برنامه هارو ساپورت میکنه یا نه؟

    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *