پاندورا ویندوز، دریافت و پخش رادیو آنلاین پاندورا را برای ویندوز 8 به ارمغان می آورد

پاندورا ویندوز، دریافت و پخش رادیو آنلاین پاندورا را برای ویندوز 8 به ارمغان می آورد
  • 1391/8/16
  • مژگان فنائی
  • 0

نام پاندورا نیازی به هیچ معرفی یا مقدمه ای در جهان رادیو آنلاین ندارد. همگی ما عاشق گوش دادن به موسیقی هستیم و پاندورا دسترسی سریع به موسیقی های مورد علاقه مان را مدت زمان زیادی است که تا به حال فراهم کرده است. چنانچه به ویندوز 8 نقل مکان کرده اید و در پی راهی برای دسترسی به رادیو پاندورا در یک محیط کاربری نوین هستید، پس پاندورا ویندوز (Pandora Windows) شاید بهترین انتخاب تان باشد. برنامه طراحی شده است تا به شما اجازه ورود به حساب پاندورا یتان و همگام سازی ایستگاه رادیو یتان با فهرست پخش برنامه تان را بدهد. این برنامه رابط کاربری زیبا و خوش ساخت، و سهولت استفاده و دریافت و پخش آنلاین سریع را به رُخ می کشد، و به شما اجازه افزودن ایستگاه های رادیو به کتابخانه تان و دریافت و پخش موسیقی از طرق یک پخش کننده رسانه یکپارچه را می دهد. شما می توانید ایستگاه ها را از طریق هنرمند، آهنگ، سبک و آلبوم بیفزایید، که بسیار شبیه چگونگی عملکرد خود رابط کاربری وب پاندورا است.

برنامه به صورت رایگان در فروشگاه ویندوز در دسترس است. برای دانلود آن، به فروشگاه ویندوز (Windows Store) بروید و روی صفحه کلید، Win + Q را بزنید تا نوار جستجوی فریبنده را فراخوانی کند. اکنون، در نوار جستجو، پاندورا ویندوز را بنویسید و روی Enter بزنید. برای باز کردن برنامه در پنجره فروشگاه، آن را از پنجره اصلی انتخاب نمایید. با کلیک روی نصب، فرایند دانلود آغاز خواهد شد.

پس از نصب، برنامه به صفحه شروع سنجاق خواهد شد. پس از راه اندازی، رابط کاربری برای شما ارائه می شود که دارای یک جعبه ورود (Sign In) در سمت چپ در بالا می باشد. از آنجا که شما نیاز به ورود (log in) به خدمات برای دسترسی به ایستگاه ها دارید، ایمیل و گذرواژه (پسورد) تان را وارد نمایید و روی دکمه ورود (Sign In) کلیک کرده یا بزنید. چنانچه حساب کاربری ندارید، هم اکنون روی ایجاد (Create) کلیک کنید!

صفحه اصلی تمامی ایستگاه های رادیویی افزوده شده را به صورت کاشی وار نشان می دهد. چنانچه حساب کاربری جدیدی ایجاد کرده باشید، این صفحه خالی خواهد بود، و شما نیاز خواهید داشت تا ایستگاه های رادیویی را به صورت دستی اضافه نمایید. تمام آنچه که نیاز دارید وارد کردن نام رادیو در قسمت جستجو و فشردن Enter است. همان گونه که پیش تر گفته شد، پاندورا ویندوز به شما اجازه جستجوی ایستگاه های رادیویی از طریق هنرمند، آلبوم، سبک و آهنگ را می دهد. هنگامی که نتایج بر روی صفحه نمایان می شود، به سادگی روی رادیوی مورد نظرتان کلیک کرده تا آن را به فهرست اضافه کنید.

راست کلیک در هرکجا بر روی صفحه نمایش، نوار گزینه ها را در پایین فراخوانی می کند. این نوار به شما اجازه سنجاق کردن ایستگاه به طور مستقیم به صفحه شروع را می دهد. شما می بایست به سادگی روی کاشی راست کلیک کرده، نام کاشی را وارد کنید و روی سنجاق به شروع کلیک نمایید. شما می توانید روی Refresh برای تازه کردن فهرست ایستگاه ها از اینجا کلیک کنید.

با کلیک یک کاشی روی صفحه اصلی، آهنگی از هنرمند یا آلبوم انتخاب شده پخش می شود. قسمت پخش، عنوان کانال را در بالا، و همچنین نام هنرمند یا آلبوم، به همراه آهنگ کنونی را نمایش می دهد. این همچنین به شما اجازه می دهد تا با کلیک روی Next به آهنگ بعدی بپرید. از این گذشته، یک زندگی نامه کوتاه در مورد هنرمند درست نزدیک فهرست تاریخچه آهنگ به صورت pop up نمایش داده می شود. دکمه های دوست داشتن و دوست نداشتن، به شما اجازه ارزیابی موسیقی را می دهد. در نهایت، برنامه شما را قادر می سازد تا آهنگ کنونی را با دوستان تان یا از طریق ایمیل یا دیگر برنامه های رسانه اجتماعی که نصب کرده اید، به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، به سادگی روی به اشتراک گذاری از نوار Charms کلیک کنید.

پاندورا ویندوز تنها روی ویندوز 8 کار می کند. آزمایش بر روی ویندوز 8 ،ویرایش 64 بیت انجام گرفته است.

برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

Download Pandora Windows

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *