به اشتراک گذاشتن هر نوع فایل از طریق گوگل درایو وپیامک

به اشتراک گذاشتن هر نوع فایل از طریق گوگل درایو وپیامک
  • 1391/10/5
  • سهیل دارائی
  • 2

به سرویس “Play Store” بروید و فایل های خلاقانه و ابتکاری از خودتان را با ابزار های اشتراک گذاری ، برروی تبلت ها و گوشی های هوشمند اندروید به اشتراک گذارید. با استفاده از ارسال بدین روش ، شما قادر خواهید بود تا به اشتراک بگذارید هر فایلی را که بر روی دستگاه اندروید شما ذخیره شده است را با گوشی موبایل ، پست الکترونیک یا سایت های ارتباط جمعی (سایت های جامه مجازی) . تنها با ثبت نام در این سرویس این امکان را دارید! اساسا” این نوع روش ارسال ، از “Google Drive storage” بهره می گیرد و به آپلود (بارگذاری) محتوای آنچه که شما قراراست به اشتراک بگذارید می پردازد و آنرا در یک پوشه اختصاصی قرار می دهد.

هنگامی که کار بارگذاری فایل ها انجام شد و فایلها آپلود شدند ؛ سپس برنامه یک آدرس کوتاه (short URL) برای آنچه آپلود کرده اید می سازد که می تواند به دریافت کنندگان مورد نظر از طریق پیامک (SMS) ، پست الکترونیکی یا رسانه های جمعی بفرستد. مزیت عمده این روش که از طریق پیامک ارسال می شود ، این است که گیرندگان این فایل را از دانلود آن مطلع میسازد چه گیرندگان مورد نظر شما به اینترنت متصل باشند و چه نباشند ! به هر حال این لینک دانلود بدستشان می رسد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که این امکان نیاز به چند امکان از طرف شما دارد!

شما باید برای آپلود فایلهایتان حتما یک حساب کاربری معتبر در “گوگل درایو” داشته باشید ، همچنین نیاز به اینترنت پرسرعت برای ارسال فایل های حجیم شما نیاز است و البته برای ارسال لینک نوشتاری دانلود به گیرندگانتان ؛ اعتبار پیامکی کافی در پلان خود نیاز است.

این برنامه اشتراک گذاری فایل ها ، تقریبا” هرنوع فایل با هرتعداد از گیرندگان مورد نظر شما را پشتیبانی می کند.شما می توانید از منوهای داخل گالری گوشی اندروید خود به اشتراک گذاری فایلهای خود در این سرویس بپردازید.

هنگامی که شما اجازه ارسال فایل اشتراکی خودرا از روی “گوگل درایو” دادید ، یک پوشه جدید به صورت خودکار با نام “SendIt” در “cloud storage” بوجود می آید که تمامی فایل های آپلود شده شما داخل آن ذخیره سازی می گردد.

از بهترین ویژگی های این نرم افزار می توان به رابط کاربری ساده و بی تکلف آن اشاره داشت که به کار به راحتی اجازه اشتراک فایل ها را می دهد.

آنقدر راحت است که میتوان در یک جمله خلاصه کرد که ، شما وقتی میخواهید فایلی را به اشتراک بگذارید ( حالا چه از داخل گالری و چه از داخل فایل منیجر ) ؛ تنها کافیست روی تکمه “Share” (اشتراک) انگشتتان را فشار دهید. سپس سریعا از منوی اشتراک گذاری (sharing menu) ؛ ارسال (Send It) را انتخاب نمایید! سپس مخاطبین مورد نظر را که قصد دارید فایل را به آنها بفرستید انتخاب نمایید

برای این کار می توانید از داخل دفترچه تلفن گوشی استفاده نمایید و یک متن کوتاه دلخواه همراه لینک اشتراکی تایپ نمایید

این متن الزامی نیست و کاملا دلخواه است

و در نهایت یک ضربه به “ارسال” بزنید ! و بقیه کاررا با خونسردی تمام به نرم افزار بسپرید!

 

سپس فایل های انتخابی شما به “Google Drive storage” منتقل خواهند شد. اگر نوار اعلان ها را در گوشی خود به پایین بکشید ، خواهید دید که نشانگر زمان آپلود فایل های شما در آنجا نمایان است.

هنگامی که فایل ها با موفقیت آپلود شدند ؛ یک آدرس (URL) کوتاه برای آن فایل ها ایجاد می شود که به صورت متنی برای گیرندگان شما ارسال می شود تا با کیلیک برروی آن به راحتی فایل مورد نظر شما را دریافت نمایند.

برروی صفحه اصلی نرم افزار ، زبانه آپلود (Uploads tab) را مشاهده کنید.در اینجا شما میتوانید آخرین وضعیت آپلود شدن فایل ها را مشاهده کنید.

گفتنی است که این نرم افزار در دونسخه رایگان و پولی در “Google Play Store” موجود می باشد.ارزش نسخه پولی $1.56 می باشد.

این دو نسخه باهم تفاوت هایی دارند . نسخه رایگان محدودیت هایی دارد از قبیل اینکه تنها به شما اجازه اشتراک گذاری یک فایل با یک کاربر را می دهد! و حداکثر حجم فایلی که بتوانید آپلود کنید ده مگابایت می باشد. اما نسخه پولی محدودیتی نداشته و به شما این امکان را می دهد که به جای تنها یک فایل ، چند فایل را آپلود نمایید و همچنین هیچ گونه محدودیت حجمی فایل های شما ندارند. این برنامه با سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 و بالاتر از آن سازگاری و مطابقت دارد.

لینک دانلود این برنامه را ( هردو نسخه رایگان و پولی ) برایتان قراردادیم :

»» دانلود نسخه رایگان

»» دانلود نسخه پولی

» منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. خواهش میکنم رضا جان…لطف داری شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *