دانلود کنید : Facebook Home برای کاربران سراسر دنیا

دانلود کنید : Facebook Home برای کاربران سراسر دنیا
  • 1392/1/25
  • علیرضا
  • 5

Download-Facebook-Home-APK-for-Unsupported-Devices

چند هفته ای است که فیسبوک اقدام به معرفی Facebook Home کرده است . لانچری که گوشی اندرویدی شما را تبدیل به یک گوشی فیسبوکی می کند . روز جمعه یعنی 12 آوریل 2013 ، این اپلیکیشن وارد فروشگاه گوگل پلی شد ، اما تنها برای تعدادی از گوشی های رده بالای بازار مثل اچ تی سی وان ، اچ تی سی وان ایکس ، اچ تی سی وان ایکس پلاس ، سامسونگ گلکسی اس 3 ، سامسونگ گلکسی اس 4 و سامسونگ گلکسی نوت 2 عرضه شد . البته حتی اگر این گوشی ها را نیز داشته باشید ، حتما باید ساکن آمریکا باشید .

اما حالا به لطف آقای پائول اوبرین از وبسایت Modaco ، فایل APK این لانچر در اختیار همه کاربران این دستگاه های در سراسر دنیا قرار گرفته است تا از هرجایی بتوانند این لانچر جدید را تست کنند . لازم به ذکر است که قبل از اینکه اقدام به نصب Facebook Home کنید ، بهتر است که از نصب بودن آخرین نسخه ی اپلیکیشن های Facebook  و Facebook Messenger روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید .

دریافت Facebook Home از گویا آی تی

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. اونطوری که فیس بوک اعلام کرده بود که فعلا برای یه تعداد گوشی خاص هستش، اینطور نبود. چون من به راحتی و با دسترسی به خود گوگل پلی تونستم این لانچر رو برای گوشی اکسپریا مینی (اندروید 4.2.2) بدون هیچ مشکلی دانلود و نصب کنم و تنها مشکل هم همون نبودن فایل های apk فیس بوک و مسنجر جدیدش تو اینترنت بود که مجبور به دانلود اونا هم از گوگل پلی شدم. در ضمن این لانچر که بر اساس بعضی ادعا ها فقط رو نمایشگرای 1280*720 جواب میده، اینطور نیست و روی نمایشگر 320*480 من هم به خوبی جواب داد. لازم نیست همیشه دنبال بهترین و آخرین مدل ها باشیم، گاهی اسمارت فون چن سال قبل هم خوب جواب میده 🙂

  2. سلام خسته نباشید…
    آقا چطوریه ک من با گوشیم (SII) وقتی وارد گوگل پلی میشم میگه “این ایتم در این منطقه در دسترس نمی باشد” ولی شما میتونی از گوگل پلی استفاده کنی؟
    راه حلی وجود داره؟؟؟
    اگه کمکم کنید ممنون میشم
    ممنون

    1. سلام سعید جان .
      درسته ؛ Facebook home فعلا در مناطق خارج از آمریکا در دسترس نیست . ولی ظاهرا قراره در چند روز آینده افراد خارج از آمریکا هم بتونن ازش استفاده کنن .
      البته ما هم از گوگل پلی استفاده نکردیم . این فایل apk رو وبسایت modaco در اختیار کاربرها گذاشته .
      موفق باشی ….

  3. وقت بخیر آقا علی رضا
    اهان ک اینطور
    مرسی از اینکه وقت گذاشتین و ب سوالم پاسخ دادین
    داداش گلم خدا خیرت بده

  4. سلام لطفا نسخه آخر فیسبوک هم بگذارین چون لازمه اجرای فیسبوک هوم نصب آخرین ورژن فیسبوک میباشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *