ClipCrop برای آیفون به شما اجازه برش تصاویر با استفاده از اشکال و کاراکترها را می دهد

ClipCrop برای آیفون به شما اجازه برش تصاویر با استفاده از اشکال و کاراکترها را می دهد
  • 1392/3/27
  • مژگان فنائی
  • 0

مفهوم برش تصاویر جهت تناسب آنها با اشکال و قاب های مختلف در واقع جدید نیست. حتا چنانچه نخواهید رایانه تان را برای ویرایش تصاویر روشن کنید، می توانید به سادگی آنها را ببُرید یا با استفاده از چندین برنامه کاربردی آیفون، پوشانه (ماسک)هایی را روی آنها اجرا کنید. در گذشته، ما برنامه هایی همانند PIP Camera و SymbolGram را پوشش داده ایم، که هر دوی آنها به شما اجازه استفاده از پوشانه(ماسک)های مختلف برای برش تصاویر به الگوهای مورد نظرتان را می دهند. در حالی که هیچ برنامه ای به احتمال زیاد قادر به رقابت با مجموعه گسترده قاب (فریم)های ارائه شده به وسیله PIP Camera نیست، این برنامه توانسته است در زمینه گزینه های سفارشی سازی و به اشتراک گذاری کمی بهتر ظاهر شود. از سوی دیگر، SymbolGram فاقد تنوع است. ClipCrop برنامه ای تازه از این گروه است، و به نظر می رسد به توازنی عالی میان سادگی و تنوع دست یافته است. این برنامه شمار قابل قبولی از پوشانه ها، یک رابط کاربری عالی، و گزینه های به اشتراک گذاری بسیاری را ارائه می دهد.

ClipCrop-iOS-Fit

ClipCrop-iOS-Selecting Color

ClipCrop از زمانی که آن را دانلود کنید بی درنگ آماده برای استفاده است، نیازی به هیچ گونه حساب های کاربری نیست، و یا در هنگام راه اندازی برنامه آموزش های طولانی ارائه نمی کند. صفحه خوش آمدگویی تنها به شما بارگذاری یک تصویر از کتابخانه تصاویر دستگاه تان را پیشنهاد می دهد. پس از وارد کردن یک تصویر، می توانید اندازه آن را با کشیدن آن به اطراف به صورت دستی، یا با استفاده از یکی از بسیار قاب های موجود در برنامه، تنظیم کنید. روی گزینه معلق “تناسب خودکار” (Auto-Fit) بزنید تا تصویر، کل قاب را پر سازد. برای اجرای یک قاب از پیش تعریف شده به تصویر، از نوار پایین صفحه استفاده کنید. نماد (آیکون)های فهرست شده در اینجا دسته های مختلفی از قاب ها را نشان داده، و تمامی آنها گزینه های مختلفی را ارائه می دهند. چنانچه قابی را که مقداری فضای خالی در پیرامون لبه ها باقی می گذارد را انتخاب کنید، این امکان هست تا رنگی را به این منطقه خالی اعمال کنید. شما می توانید یکی از رنگ های موجود را انتخاب کرده، یا رنگی را با استفاده از لغزنده های RGB ایجاد کنید.

ClipCrop-iOS-Mask

ClipCrop-iPhone-Result Share

برای برش یک تصویر به یک پوشانه (ماسک)، روی نماد دوم در نوار بالا بزنید. چندین پوشانه به صورت رایگان موجود هستند، در حالی که با یکبار پرداخت مبلغ 1.99 دلار قفل آنهای دیگر در برنامه باز می شود. درون یک پوشانه، می توان تصویر را با کشیدن دستی آن به اطراف، تنظیم کرد.

برای به اشتراک گذاری، ClipCrop دکمه هایی برای Instagram، فیسبوک، ایمیل و توییتر ارائه می دهد. چنانچه برنامه ای وجود دارد که در منوی به اشتراک گذاری به صورت پیش فرض فهرست نشده باشد، این امکان هست تا از دکمه “باز کردن در” (Open in) برای نشان دادن تصویر در آن استفاده کنید.

ClipCrop یک برنامه رایگان، جهانی است. برخی ممکن است فکر کنند که بخش خرید درون برنامه اندکی نامعقول است، اما چنانچه به خوب و مطلوب بودن شیوه کنترل و اداره تصاویر برنامه فکر کنید، این سرمایه گذاری شاید ارزنده باشد. با سر زدن به پیوند پایین ClipCrop را بیازمایید.

Download ClipCrop For iOS

نوشته ای از Hamza Khalid

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *