دوربین PIP به شما امکان تنظیم عکسها در مجموعه منحصر به فردی از صحنه‌ها را می دهد

دوربین PIP به شما امکان تنظیم عکسها در مجموعه منحصر به فردی از صحنه‌ها را می دهد
  • 1391/10/28
  • سعید رمضانپور
  • 0

افزودن فریمهای عکس به تصاویر در زمان ویرایش آنها بر روی یک تلفن کاریست که بسیاری از افراد انجام می دهند، ولی در بیشتر اوقات این چارچوبها دارای الگوهای تصادفی هستند که واقعاً چیزی به تصویر واقعی اضافه نمی کنند. ابزارهایی مانند PhotoFunia با افکتهای “تصویر در تصویر” منحصر به فرد فریمها را به سطحی دیگر می برند، که می تواند صحنه‌هایی پربار از مناظر عجیب و غریب، بیلبوردهای کنار جاده ای یا هرگونه صحنه دیگری باشد که قابل قرار داده شدن در اطراف یک تصویر است.

PIP-Camera-iOS-Home

دوربین PIP مجموعه ای از چنین فریمهای عکسی می باشد، و در صدد است تا به صورت ابزاری عالی برای تهیه عکسهای شخصی، تصاویر و عکسبرداریهایی از اپلیکیشنها عمل کند که به قدری ذوق بیشتر نیاز دارند. این اپلیکیشن دوربین و ادیتور تصویر فیلترهای تصویر متنوعی نیز در اختیار قرار می دهد. با این حال وجه مشخصه واقعی این اپلیکیشن جای دادن یک فریم تصویر درست در زاویه دید دوربین است به طوری که نتیجه نهایی واقعاً منحصر به فرد به نظر برسد. شما همچنین می توانید پس زمینه و پیش‌زمینه عکس را به طور جداگانه ادیت کنید، یا پس زمینه را با یک عکس کاملا جدید جایگزین نمائید.

PIP-Camera-iOS-Library

دوربین PIP مجموعه متنوعی از فریمها و پس زمینه‌ها را ارائه می کند که می توان آنها را روی نمای دوربین گذاشت، ولی شما می توانید این مجموعه را با رفتن به بخش “کتابخانه” این اپلیکیشن باز هم بیشتر بسط دهید. قلبهای تازه‌ای به طور نسبتاً منظم به کتابخانه دوربین اضافه می شوند، و شما می توانید شخصاً به طور رایگان آن را دانلود نمائید. نمونه‌های PIP (تصویر در تصویر)، بر اساس نماهایشان، به دو بخش تقسیم می شوند: ‘PIP Classics’ و ‘PIP Frames’. اگر شما به دنبال یک عکس کامل برای افزودن به پیشنمای دوربینتان می گردید، به سراغ PIP Classics بروید؛ برای افکتهای حداقلگرایانه تر هم از PIP Frames استفاده کنید.

PIP-Camera-iOS-Effects

دوربین PIP هر دو دوربین عقبی و جلوئی را پشتیبانی می کند، و همچنین می توانید یک تصویر را از رول دوربین دستگاهتان بارگیری کنید اگر یک عکس جدید نمی خواهید. برای استفاده از یک فریم، کافیست یک بار از روی میله پایین کلیک کنید. حتی اگر تصویر گرفته شده دقیقاً در جائی که در فریم مورد نظرتان بود نیفتاد، خیلی راحت بعدا می توانید مکان آن را تغیر دهید. در صفحه ویرایش، می توانید با کشیدن بخشی که درون فریم است مکان تصویر را تغییر دهید. وقتی موقعیت آن را پسندیدید، می توانید به سراغ افکتها بروید.

PIP-Camera-iOS

دوربینهای PIP افکتهای تصویری فراوانی دارند، و شما می توانید با یک لمس ساده آنها را به عکس اعمال کنید. اگر بخواهید که کل تصویر را تغییر دهید، گزینه “Both” را انتخاب نمائید. شما می توانید به طور جداگانه فیلترهایی به پیش‌زمینه و پس زمینه اعمال کنید. کلیک روی دکمه کوچک گالری در صفحه ویرایش امکان انتخاب برای جایگزینی پیش‌زمینه و پس زمینه با یک تصویر موجود از کتابخانه تصویر دستگاه شما را فراهم می آورد. کلیک بر روی دکمه ‘Save & Share’ عکس را در رول دوربین به طور اتوماتیک ذخیره می کند، و در عین حال گزینه های اشتراک گذاری به شما امکان اشتراک گذاری آسان عکس با دوستان و فیسبوک، توئیتر، اینستگرام و غیره را می دهد.

رابط کاربری نسبتاً یکنواخت آن ممکن است به شما را به نتیجه‌گیری اشتباهی برساند، ولی دوربین PIP در کاری که انجام می دهد بسیار خوب است. تمام آنچه به آن نیاز دارد یک کتابخانه متنوعتر از PIPها است، چرا که بقیه امکانات آن به اندازه کافی خوب هستن. گزینه های ویرایشی کاملا عالی هستند و حتی اگر نخواهید تا از گزینه های PIP نسبتاً ناجور آن استفاده کنید، باز هم این اپلیکیشن صرفاً به خاطر ویرایش متمایز پیش زمینه/پس زمینه‌اش ارزش یک دانلود را دارد.

دوربین PIP یک اپلیکیشن رایگان بر روی iOS و اندروید است، و شما می توانید با کلیک بر روی یکی از لینکهای زیر آن را برای دستگاه خود تهیه نمائید.

دانلود دوربین PIP برای iOS

دانولد دوربین PIP برای اندروید

منبع :addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *