معرفی 5 نرم افزار که باید آن ها را تجربه کنید!

معرفی 5 نرم افزار که باید آن ها را تجربه کنید!
  • 1392/4/9
  • زهرا معبودی
  • 0

از آنجا که تنوع سیستم عامل های گوشی فراوان است و کاربران هم به تناسب علاقه خود از برند خاصی استفاده می کنند اما نرم افزارها فارغ از نوع سیستم عامل هر روز در حال تولید هستند و کاربران را به خود جذب می کنند. تمام نرم افزار ها جنبه تفریحی ندارند اما در بین آن ها می توان به نرم افزار هایی دست یافت که واقعا مفیدند و شاید همسفر همیشگی و دائمی گوشی شما باشند. در این پست به معرفی 5 نرم افزار برای گوشی های هوشمند پرداخته ایم که قطعا در ذهن شما خواهد ماند. پیشنهاد ما به شما این است که حد اقل یکبار آن ها را امتحان کنید و تجربه خود را در اختیارمان قرار دهید.

Foresee

Foresee

این برنامه یک نرم افزار جذاب برای گوشی های هوشمند است که برای پیش بینی وضع هوا به نوع جدیدی بکار می رود. به عنوان مثال اگر به برنامه مکان مقصد خود را معرفی کنید این برنامه در زمان بندی خاص وضعیت آب و هوا را به شما اعلام می کند که بسیار جذاب است و برای افرادی که برای لحظه لحظه زندگی خود برنامه دارند و از غافلگیر شدن بیزارند مناسب بنظر می رسد. نتایج رسیده از عملکرد این نرم افزار تا کنون درست بوده و ظاهرا از یک پایگاه داده قوی استفاده می کند که اطلاعاتش قابل استناد و قابل اعتماد است.

Snapchat

Snapchat

این برنامه برای کودکان زیر 13 سال طراحی شده که به نحوی نوع تعامل آن برای کودکان و نوجوانان است.اخیرا تولید کنندگان برای درگیری بیشتر نسل آینده با گجت های هوشمند دست به تولید بسیاری از نرم افزار ها و ابزارها برای کودکان زنده اند که می تواند زمینه استفاده بیش از پیش آنان در آینده از این وسایل هوشمند باشد.  این دسته از بچه ها می توانند با استفاده از نرم افزار نقاشی های شخصی خود را طراحی و ذخیره کنند علاوه بر این می توانند اثر هنری خود را برای دوستان و آشنایانشان در اینترنت ارسال و به اشتراک گذارند.

Apartment List

Apartment List

این نرم افزار هم که برای مشاهده آپارتمان ها بکار می رود، یک برنامه ای مفید برای IOS  است که دارای 1 میلیون لیست است که د هر لیست حدود 14 یا 15 آپارتمان وجود دارد که می توانید با استفاده از آن هم مکان آچارتمان ها را مشخص کنید و هم اینکه می توانید به راحتی از معماری داخلی ان ها ایده بگیرید. گفتنیست نسخه اندروید این نرم افزار به زودی وارد بازار خواهد شد. شاید این نرم افزار برای کاربران عزیز ایرانی چندان مناسب بنظر نرسد اما قطعا برای ذهن خلاق ایده پردازان برنامه های گوشی می تواند یک سر نخ خوب محسوب شود.

Wake Up With Disney

Wake Up With Disney

Wake Up With Disney یک نرم افزار جذاب است که آی پاد، آی پد و آیفون شما را به یک مدل زنگ هشدار تبیدل می کند که دارای ویژگی های تفریحی و سرگرم کننده بسیاری است. گفتنی است این نرم افزار نسخه اندروید ندارد و اختصاصی ios  است.

Takes

Takes

Takes یک برنامه جذاب است که به تازگی به روز شده است. این نرم افزار درواقع یک برنامه است که امکان گرفتن عکس را برای شما فراهم می کند و علاوه بر این ، با طبقه بندی زمانی و تاریخی عکس ها یک نظم خاص به کتابخانه عکس ها اضافه می کند. می توان گفت این برنامه یک بسته ترو تمیز و ساده باشد که کار با آن بسیار راحت و کاربران را راضی نگه داشته است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *