فیلتر جدید و ترفندهای جالب و جذاب دیگر در آخرین نسخه Instagram

فیلتر جدید و ترفندهای جالب و جذاب دیگر در آخرین نسخه Instagram
  • 1392/4/13
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

th

نکات مثبت: استفاده از نرم افزار Instagram یک راه عالی برای تبدیل عکس‌های پیش پا افتاده به عکس‌های جذاب است که شما قادر هستید این عکس‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ویژگی اضافه کردن محل گرفتن عکس هم باعث شده مردم به راحتی فهرست تمام عکس‌های خود بر حسب مکان برچسب گذاری کنند.
نکات منفی: ویژگی نقشه عکس به طور پیش فرض، تمام عکس‌های دارای برچسب را نمایش می‌دهد که ممکن است تحت برخی شرایط خطرناک باشد.
حد پایین: از ویژگی‌های نقشه خوانی و مکان یابی این نرم افزار که بگذریم باید بگوییم که به روز رسانی مکرر این نرم افزار باعث می‌شود عکس‌های شما یک طول عمر طولانی در زمان اشتراک گذاری داشته باشند.
اینستاگرام که برای دو سیستم عامل (آیفون و آندروید) طراحی شده است یک برنامه محبوب ارتقا و اشتراک گذاری عکس است که. از آن برای اشتراک گذاری عکس بین دوستان استفاده می‌شود.
نسخه جدید این نرم افزار قابلیت‌های جدیدی مثل Crop کردن و ارتقا دوربین برای IOS و یک فیلتر جدید برای دو سیستم عامل آندروید و IOS را به همراه دارد، اما مسئله ای که برای اینستاگرام واقعاً خاص است این موضوع می‌باشد که چگونه کاربران این نرم افزار با استفاده از عکس‌های خود یک داستان در مورد زندگی روزمره خود ایجاد می‌کنند.
شما در ابتدا با ثبت کردن ایمیل آدرس و نام کاربری و رمز عبور خود در اینستوگرام به عضویت در می آیید و از آنجا شما می‌توانید که عکس‌های خود را در Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr, Foursquare, Posterous به اشتراک بگذارید و یا به دوستان خود از طریق ایمیل ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق تنظیماتی که در اختیار شما قرار داده شده است به اختیار و علاقه خود انتخاب کنید که عکس خود را با چه کسانی می‌خواهید به اشتراک بگذارید و چه کسانی قادر نیستند عکس‌های شما را مشاهده کنند.
تنها یک بار که شما با برنامه کار کنید، قادر هستید در هر کجا که باشید، عکس بندازید و عکس را تغییر جهت دهید و یا یک افکت به عکس را با استفاده از حرکت انگشت دست اضافه کنیدو سپس دوباره با یک بار لمس عکس می‌توانید آن را در دنیای اینترنت به اشتراک بگذارید. این برنامه همراه با چندین فیلتر مختلف و طراحی رایگان است که می‌تواند تغییراتی را بر روی عکس اعمال کند، مثل:تبدیل عکس رنگی به سیاه و سفید و یا تغییر شیب عکس و حالت‌های عکس.

آخرین ورژن این برنامه هم برای آندروید و هم برای IOS یک فیلتر نقطه سفید و سیاه به اسم Willow طراحی کرده است. وقتی شما از عکسی که گرفته‌اید راضی باشید به راحتی می‌توانید یک عنوان برای عکس خود انتخاب کنید و موقعیت جغرافیایی خود را در عکس برچسب بزنید و عکس را به اشتراک بگذارید. با تمام این ویژگی‌های ذکر شده این برنامه رایگان است و شما می‌توانید به راحتی این برنامه را به دوستانتان پیشنهاد کنید. شما با یک بار ورود به اینستاگرام می‌توانید وارد صفحه اصلی برنامه شوید که تصاویر اخیری که شما و دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اید را نمایش می‌دهد.

InstagramSelectedPhotos_1
در اینجا شما می‌توانید در صورتی که از عکسی خوشتان آمد مثل فیس‌بوک بر روی دکمه پسندیدم کلیک کنید. شما قادر به تعویض زبانه‌ها هستید و شما می‌توانید کاربران جدید و تگ‌های جدید را جستجو کنید. همچنین شما می‌توانید زبانه اخبار را مشاهده کنید که تمامی اظهار نظرات کاربران و عکس‌های جدید و غیره را نشان می‌دهد. شما می‌توانید هر روز وارد این بخش شوید تا ببینید دوستانتان چه کاری انجام می‌دهند.
اینستاگرام می‌تواند عکس‌های شما را بر حسب محل گرفتن عکس دسته بندی کند و شما می‌توانید عکس‌ها را بر اساس برچسب محل جستجو کنید. البته این موضوع هم هست که گاهی شما نمی‌خواهید محل گرفتن عکس شما نمایش یابد (از لحاظ امنیتی). والدین حتی از این نرم افزار برای بررسی موقعیت مکانی فرزندانشان استفاده می‌کنند که فرزندان به مکان دیگری نرفته باشند. با این حال شما می‌توانید این ویژگی را برای خود غیر فعال کنید.
آخرین ورژن این نرم افزار برای سیستم عامل IOS ویژگی‌های مفیدتری اضافه کرده است از جمله : دوربین سریع‌تر که شما می‌توانید عکس را با سرعت بیشتری نسبت به قبل بگیرید و همین طور ابزارهای این نرم افزار بهبود یافته است. برای سیستم عامل آندروید هم فقط قابلیت فیلتر Willow اضافه شده است که با به روز رسانی این نرم افزار شما قادر به استفاده از این قابلیت هستید. به هر حال، اینستاگرام یک راه عالی به اشتراک گذاری عکس‌های شما است و محبوبیت این نرم افزار به شما این قدرت را می‌دهد که عکس‌های خود را با تعداد زیادی از کاربران این برنامه در صورت تمایل به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *