انتخاب چندین عکس در آیپد [ راهنمای iOS ]

انتخاب چندین عکس در آیپد [ راهنمای iOS ]
  • 1392/5/12
  • بهراد جاود
  • 0

tipsandtricks_top

آیپد وسیله بسیار مناسبی برای ویرایش و بررسی عکس هایتان است ولی گاهی برخی افراد توانایی های آیپد را نادیده می گیرند. یکی از همین توانایی هایی که معمولا نادیده گرفته می شوند امکان انتخاب چند عکس مختلف است. اگر به خوبی از راه و روش های iOS آگاه باشید خیلی راحت می توانید چند عکس را انتخاب کنید تا بعد آنها را به اشتراک بگذارید یا اینکه حذفشان کنید. در ادامه به همین موضوع می پردازیم:

برای انتخاب بیش از یک عکس در هر زمان در نرم افزار Photos در آیپد، ابتدا مطمئن شوید که در یک آلبوم در این نرم افزار قرار دارید. حالا در گوشه بالا و سمت راست صفحه روی دکمه Edit تپ کنید. حالا عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید. عکس هایی که در این حالت انتخاب می شوند یک علامت در گوشه سمت راست خود به شما نشان می دهند تا بدانید کدام عکس ها را انتخاب کرده و کدام را انتخاب نکرده اید.

iOS_Tips

احتمالا با این روش آشنا بودید ولی یک روش دیگر هم برای انتخاب عکس ها در آیپد وجود دارد. اگر می خواهید مجموعه بزرگی از عکس ها را انتخاب کنید، با دو انگشت خود روی اولین عکس مورد نظر تپ کنید و انگشت های خود را روی عکس نگه دارید. حالا انگشتان خود را روی بقیه عکس های مورد نظر بکشید. پس از اینکه کار انتخاب عکس ها تمام شد می توانید این مجموعه از عکس ها را به اشتراک بگذارید و یا حذفشان کنید.

روش انتخاب دو انگشتی و کشیدن دو انگشت روی عکس ها در آیپد روش جالبی است که می تواند برای خیلی ها مفید واقع شود، اما این روش در آیفون و آیپاد تاچ قابل استفاده نیست. البته دلیلش هم کاملا واضح است چون صفحه نمایش آیفون و آیپاد تاچ نسبت به آیپد کوچکتر است و اینکه بتوانید با دو انگشت روی یک عکس تپ کنید کار بسیار مشکلی است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *