طرفداران مایکروسافت نخوانند ! ایسوس رسما ویندوز RT را کنار گذاشت !

طرفداران مایکروسافت نخوانند ! ایسوس رسما ویندوز RT را کنار گذاشت !
  • 1392/5/19
  • سهیل دارائی
  • 2

همان طور که در جریانید ؛ کمپانی ایسوس (Asus) یکی از بزرگ ترین شریکان تجاری کمپانی مایکروسافت به حساب می آید.سهم بزرگی از همکاری تجاری کمپانی ایسوس و کمپانی مایکروسافت ؛ در زمینه تولید و ساخت قطعات و سخت افزارهای مبتنی بر ویندوز RT می باشد.امروز شوک بزرگی از طرف کمپانی ایسوس به کمپانی مایکروسافت وارد آمد ! کمپانی ایسوس اعلام داشته است که دیگر خبری از تولید محصولی مبتنی بر ویندوز RT را نیست و این خبر به معنای کنار گذاشتن ویندوز RT توسط کمپانی ایسوس است.حتی در گفته هایی ؛ جری شن ( Jerry Shen ) – مدیر عامل کمپانی ایسوس – عنوان کرده است که پروژه ویندوز RT اصلا موفقیت آمیز نبوده و آن ها چاره ای جز کنار گذاشتن آن را ندارند.

همچنین کمپانی مایکروسافت طی گزارشی از عملکرد مالی این کمپانی طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی ؛ اذعان داشته است که به دلیل وجود برخی مشکلات پیرامون تبلت های Surface RT ؛ این کمپانی دچار ضرر و زیانی 900 میلیون دلاری شده است !

Capture

بد نیست بدانید که ؛ کمپانی مایکروسافت هدفش از ارائه ویندوز RT ؛ این بود که ویندوزی شبیه به ( چه از نظر ظاهری و چه از نظر قابلیت ها ) ویندوز 8 را وارد دنیای عظیم پردازنده های ARM نماید.البته کمپانی مایکروسافت بسیار به ویندوز RT خوش بین بود و اساسا آن را رقیبی جدی برای سیستم عامل هایی چون اندروید و iOS می دانست.اما به دلیل ضعف های زیادی در زمینه نرم افزاری ویندوز RT خیلی زود کاربران به این ویندوز پشت کردند و از ویندوز RT استقبال کمی به عمل آمد.

» منبع : خلاصه ای از vr-zone «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چی چی رو نخونن؟!
    مرد حسابی خبر از این بهتر میخواستی؟ – عشق کردم وقتی خوندم- چی بود این rt مزخرف- مایکروسافت هم خودشو گیر آورده ها- از وقتی که ویندوز 8 با پشتیبانی از لمس وارد میدون شد دیگه معلوم بود که ویندوز هم قراره لمسی بشه و بعد از اون بود که تبلت های ویندوزی هم اومدن که فعلا بهترینشون رو ایسوس داده(حتی برای خود مایکروسافت هم به گرد تبلت های ویندوزی ایسوس نمیرسن)منظورم سرفیس هست. مردم منظورشون از خریدن تبلت ویندوزی اینه که دقیقا همون ویندوزِ کامپیوتر روش نصب باشه با همون ابزار ها-یعنی یه کامپیوتر لوحی میخوان نه یه چیزی شبیه اون- فعلا که برترین تبلت های ویندوز هشتی همین سرفیس پرو و تبلهای ویندوزی ایسوس هستن-نه سرفیس آر تی و تبلت های مشابه ویندوز آر تی بلکه تبلت های ویندوزی خالص یا همون پرو. حالا با اومدن ویندوز 8.1 و پشتیبانی اون از رزولوشن های مختلف(7 اینچی- 5 اینچی- 9 اینچی و…) دیگه باید منتظرِ به میدون اومدن تبلت های فوق باریک و کوچک و بزرگ از این شرکت ها باشیم.(در سایز های مختلف)-فقط خوب شد که دیگه ایسوس سرش رو با این آر تی گرم نمیکنه و مستقیم میره که برترین تبلت های ویندوزی بازار و جدی ترین رقیب های نکسوس رو بزنه- هر کی موافقه لایک کنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *