بررسی پرینتر Dell b1165nfw

بررسی پرینتر Dell b1165nfw
  • 1392/6/3
  • امين قاسمي‌زاده
  • 2

مرور و بررسی پرینتر Dell B1165 nfw
چاپگر لیزری تک رنگ و مناسب برای انجام وظایف سبک و راحت:

نکات مثبت:پرینتر دل یک دستگاه وظیفه شناس و یک چاپگر لیزری تک رنگ است که همچنین می‌تواند به عنوان یک دستگاه اسکنر مستقل و فکس و حتی کپی کار کند. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از Google Cloud Print، Apple Air print و خود نرم افزار موبایل آندروید را دارد.
نکات منفی:چاپگر شامل استارت است و و کارتریج دارای ظرفیت کمتر از حد متوسط است.
هیچ ارتقایی برای سینی کاغذ وجود ندارد و از این نظر محدود است و همین طور هیچ مدیا کارت خوانی وجود ندارد.
نکات میانی و حد وسط:تا زمانی که برای شما مهم نباشد که از یک پرینتری استفاده کنید که قابلیت اتصال فلش را به خود داشته باشد می‌توانید با خرید این پرینتر نیازهای خود را برطرف کنید.
قابلیت دسترسی به صورت وایرلس را هم داراست.

خرید پرینتر دل B1165nfw یکی از بهترین انتخاب‌ها است مخصوصاً اگر شما به دنبال یک پرینتر تجملاتی نیستید. این دستگاه توانایی‌های زیادی دارد برای مثال به طور مستقل می‌تواند به صورت فکس و یا کپی و اسکنر کار کند.
این پرینتر با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار به بازار آمده است و می‌تواند به صورت مستقیم ۴۰ صفحه سند را به صورت اتوماتیک از طریق گوشی‌های آندروید و به لطف نرم افزار مخصوص گوشی‌های آندرویدی چاپ کند.
علاوه بر تمام موضوعات این قابلیت که این پرینتر دارای گزینه ای برای اتصال به شبکه بی سیم بدون نیاز به رمز عبور است یک مزیت در یک دفتر کاری به حساب می‌آید و یا هر کسی که مهمان باشد می‌تواند به راحتی و به طور مکرر از این پرینتر استفاده کند.
قیمت بسیار پایین آن و مجموعه ای از ویژگی‌های بسیار مفید برای تسریع گردش کار در دفاتر کار این پرینتر را تبدیل به محصولی محبوب کرده است.
این پرینتر ۱۱٫۷ اینچ بلندی و ۱۵٫۸ اینچ عرض و ۱۱٫۵ اینچ عمق و با وزن ۱۶٫۷۵ پوند یک دستگاه جمع و جور برای یک دفتر کار است.در حالی که پرینتر های لیزری دیگر دارای یک رابط صفحه نمایش لمسی با دکمه های مجازی و گزینه ای برای ویرایش عکس‌ها به طور مستقیم در کنترل پنل است، پرینتر دل با صرفه نظر کردن از رابط کاربری یک امتیاز مثبت برای بودجه در نظر گرفته است.
شما با استفاده از این پرینتر می‌توانید در استفاده از فضا صرفه جویی کنید.

1

مستغلات محدود و واقعی در کنترل پنل وجود دارد و دل تمام دکمه ها را به صورت منظم و سازماندهی شده در کنار هم قرار داده است و به آسانی قابل درک برای کاربر است.
به غیر از صفحه نمایش شما یک پد لمسی عددی برای شماره تلفن برای دستگاه فکس دارید و همین طور هشت کلید که اغلب برای ذخیره سازی سریع مخاطبین به کار می رود و بسیار پر کاربرد است.
سه کلید برای ویژگی های اصلی ( اسکن،کپی،فکس)قرار داده شده و یک دکمه برای دسترسی سریع به وایرلس و در نهایت یک ال سی دی کوچک در سمت پایین برای نشان دادن وضعیت چاپ قرار داده شده است.
هنگامی که نور قرمز روشن شود به این معناست که کاغذ گیر کرده است که این مورد اصلا در هنگام آزمایش ما رخ نداد.برخلاف تصویر و قالب کلیشه ای از چاپگر، راه اندازی توابع بی سیم (وایرلس) و ایجاد ارتباط با یک کامپیوتر خانگی فقط چند دقیقه وقت شما را می‌گیرد و اکثراً فکر می‌کنند این ایجاد ارتباط چندین ساعت از وقت کاربر را می‌گیرد. که همه این‌ها به لطف نصب آسان و اختیاری وای فای پرینتر دل است که کار را آسان کرده است.این جعبه شامل یک درایو دیسک است که به شما قدم به قدم برای نصب نرم افزار کمک می‌کند. اما من با کم‌تر از یک دقیقه با استفاده از تنها نصب آسان وای فای دل و سپس انتخاب نام شبکه چاپگر من به آسانی به تمام اتصالات اینترنت متصل بود و به راحتی کارهای من را انجام می‌داد.
شاید راحت‌ترین ویژگی این باشد که شما نیاز به رمز عبور برای ورود به شبکه ندارید و این ایده آل ترین راه حل برای دفاتر کوچک است که مهمانان به راحتی و بدون برخورد با مشکل می‌توانند کارهای ضروری خود را انجام دهند.یکی دیگر از ویژگی‌های مفید در دستگاه دل در دنیای کسب و کار و خانه و دفتر این است که این دستگاه دکمه کپی را در بالای کنترل پنل قرار داده است که این ویژگی باعث می‌شود به راحتی دو طرف یک برگه را کپی بگیرید.

22

تا اینجا فهمیدیم که این دستگاه دارای وظایف کامل یک دستگاه برای اسکن و کپی و فکس و پرینتر و همین طور چاپ هم است.
توانایی و قابلیت اسکن آن ۱۲۰۰*۱۲۰۰ Dpi است و با فرمت های : BMP,PNG,JPEG,BMP,PDF,TIFF سازگار است.
دستگاه کپی به شما این قابلیت را می‌دهد تا وضوح و کنتراست را تنظیم کنید و همین طور قابلیت حذف پیشینه‌ها قبل از چاپ را هم دارد.
تنها شکایت من در این شرایط برای جا به جایی و انتقال کاغذ است و همین طور ظرفیت ۱۵۰ ورق کاغذ برای دفاتر بزرگ چاپ خجالت آور است.
در این محدوده قیمت نسبتاً ارزان قیمت چیزی که برای من قابل توجه و تعجب بود این مسئله بود که همانند دستگاه های گران قیمت دارای پورت USB است و شما به طور مستقیم از طریق حتی یک کارت ذخیره سازی می‌توانید به انجام کارهای خود بپردازید.

دستگاه Dell B1165nfw تقریباً شبیه دستگاه Dell B1160W است و هر دو در سرعت و کیفیت تست شدند. شرکت دل ادعا کرده بود که هر فایل متنی یا گرافیکی 21 صفحه ای را در یک دقیقه می‌تواند چاپ کند اما در آزمایشی که ما انجام دادیم ۱۸ صفحه در یک دقیقه چاپ شد.
قطعاً شما از این دستگاه انتظار کیفیت خوبی برای چاپ دارید.

خدمات و پشتیبانی:

دستگاه پرینتر Dell B1165nfw دارای یک سال گارانتی و پشتیبانی محدود است که شامل:تبادل‌های پیشرفته از روی سایت و تشخیص مشکلات کاربر از راه دور است.
شما می‌توانید با پرداخت ۸۰ دلار بیشتر سرویس خود را برای پنج سال آتی نیز گارانتی کنید و از خدمات پشتیبانی بهره ببرید.
نتیجه گیری پایانی:

پس از آزمایشات فراوان و دقیق در انتهای این بررسی باید بگویم که محصول جدید کمپانی دل یعنی پرینتر Dell 1165nfw یک پرینتر ساده است که برای کاربر ارزان قیمت است و همین طور یک چاپگر لیزری تک رنگ است که حس می‌کنم برای دفاتر کاری کوچک با بودجه محدود می‌تواند محصولی مهم و کار راه انداز باشد.علاوه بر تمام این موارد دارای ویژگی‌های مهم دیگری مثل قابلیت تعامل با Apple print air و یا Google chrome و حتی خود برنامه های آندروید را دارد.
اگر شما یک دفتر کاری کوچک دارید و یا نیاز به یک دستگاه همه کاره در خانه خود دارید خرید این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشید
    ما نیز چند مقاله درباره ی پرینتر و دستگاه های فکس نوشتیم. برای افزایش اطلاعات و خرید مناسبه 🙂
    panasonic.ir/articles/page/2

  2. اي بابا خارجي ها كه قانون كپي رايت دارن!!! اين پرينتر دقيقا مدل پرينتر 3405F سامسونگه كه لنگه همونه فقط سياه!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *