کسب نشان های متعدد توسط مادربرد Z87X-OC گیگابایت

کسب نشان های متعدد توسط مادربرد Z87X-OC گیگابایت
  • 1392/8/13
  • علیرضا
  • 4

01

پس از عرضه پردازنده های Haswell سوکت LGA 1150 اینتل، شرکت گیگابایت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مادربرد در دنیا، تا کنون محصولات متعددی را با کاربری های مختلف مبتنی بر این سوکت جدید طراحی و تولید کرده است. تعدادی از این مادربردها مجهز به امکانات و ویژگی های پیشرفته و منحصر به فردی می باشند و مخصوص کاربران حرفه ای از جمله گیمرها و اورکلاکرها طراحی شده اند. یکی از برجسته ترین این محصولات، مادربرد Z87X-OC می باشد که قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی را برای اورکلاکرهای حرفه ای و نیمه حرفه ای به همراه دارد. طبق گفته مدیران واحد مادربرد گیگابایت، این مادربرد ساختار منحصر به فردی دارد و به منظور دست یابی به بالاترین رکوردهای اورکلاکینگ تولید شده است. حتی در زمان عرضه این مادربرد، Hicookie (یکی از برجسته ترین اورکلاکرهای دنیا) از آن به عنوان بهترین مادربرد سری Z87 جهت ثبت رکورددهای جدید یاد کرده بود.
حال پس از گذشت مدتی از عرضه رسمی مادربرد Z87X-OC گیگابایت، علاوه بر ثبت چندین رکورد در زمینه های مختلف در وب سایت های مطرح اورکلاکینگ جهانی، این مادربرد موفق به کسب چندین نشان برتر از وب سایت ها و انجمن های سخت افزاری نیز گردیده است. از جمله برخی از این نشان ها می توان به “Best of COMPUTEX 2013” از وب سایت Tom’s Hardware و “Must Have” و “Editor’s Choice” از وب سایت های Tweaktown و Kitguru اشاره کرد. به تازگی وب سایت معتبر Anandtech این مادربرد را مورد بررسی قرار داده و نشان “Editors’ Choice” را به آن اختصاص داده است. این وب سایت برخی از مهمترین دلایل این انتخاب را امکانات متعدد اورکلاکینگ، پایداری بسیار بالا در بارگذاری های سنگین، دوام بالا و قیمت مناسب Z87X-OC ذکر کرده است. این مادبرد حرفه ای هم اکنون در بازارهای داخل کشور نیز با گارانتی آواژنگ موجود می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام آقای زارع.
    میشه بگید قویترین پردارنده Haswell اینتل که برای کار های مثل انیمیشن و تدوین مناسب باشه و با کارت گرافیک Quadro K5000 هماهنگی کامل داشته باشه کدوم مدل هست؟
    یه سوال دیگه من میخوام 4 تا رم 8 گیگ هم بخرم.ولی میخوام خیلی سریع باشه باسش 1800 باشه شما چه برند و چه مدلی رو مناسب با کار من پیشنهاد می کنید؟
    خیلی ممنون.

    1. سلام دوست عزیز.
      متاسفانه نمیتونم پیشنهاد خاصی بدم. امیدوارم دوستان بتونن راهنماییتون کنن.
      موفق باشید….

    1. درود :
      با اجازه علیرضای عزیز و تشکر از مطالب همیشه بروز و عالیش
      750 تا 800 هزار تومن ناقابل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *