معرفی اپلیکیشن‌های ایرانی مبتنی بر iOS در وب‌سایت سیب‌نگار

معرفی اپلیکیشن‌های ایرانی مبتنی بر iOS در وب‌سایت سیب‌نگار
  • 1392/10/11
  • محسن پاك نيت
  • 0

وب‌سایت سیب نگار (www.sibnegar.com) با هدف گردآوری و حمایت از گروه های برنامه نویس داخلی و اپلیکیشن‌های ایرانی که بر مبنای سیستم عامل  iOS نوشته شده‌اند طراحی و راه‌اندازی شده است. این سایت تلاش می‌کند تا بتواند بانک اطلاعاتی کامل و مرجع مناسبی باشد برای همه کسانی که از دیوایس‌های اپل مانند آیفون و آیپد استفاده می‌کنند.

هدف اصلی در سیب نگار معرفی اپلیکیشن‌های بومی و ایرانی-اسلامی است. این سایت هم‌چنین در بخش‌های جانبی اخبار مربوط به این حوزه‌ها را نیز پوشش می‌دهد. اپلیکیشن‌ها و بازی های معرفی شده در سیب نگار هم شامل برنامه‌هایی با رابط کاربری به زبان فارسی است و هم برنامه‌هایی که توسط گروه‌های ایرانی ساخته شده اند و به زبان انگلیسی در سطح دنیا عرضه شده ‌اند. علاوه بر این، در بخش مجزایی از سایت اپلیکیشن‌های غیر ایرانی مفید یا رایگان شده ارائه می‌گردد.

sibnegar

در صفحه ی معرفی هر برنامه یا بازی ایرانی در این سایت تمامی اطلاعات مربوط به آن از قبیل حجم فایل، نسخه، تاریخ عرضه، قیمت، دسته بندی موضوعی و مشخصات تیم برنامه نویس و سازنده آن قرار گرفته همچنین چندین تصویر از محیط برنامه به کاربر کمک می کند قبل از تصمیم به دریافت و نصب برنامه، با محیط کار آن کاملا آشنا شود.

تمام تیم های ایرانی تولید کننده اپلیکیشن و بازی در این سایت صفحه مخصوص به خود را دارند که در این صفحه لیست کاملی از محصولات آنها به چشم می خورد. همچنین این گروه ها می توانند در صورت تمایل اطلاعات تکمیل تری از خود از قبیل معرفی اعضای تیم برنامه نویسی، اطلاعات تماس و … در این صفحه درج نمایند.

به گفته مسئولان این سایت بناست به زودی اپلیکیشن «سیب نگار» نیز برای دستگاه های اپل عرضه شود تا به کمک آن افراد بتوانند به راحتی لیست آخرین برنامه های ایرانی قرار گرفته بر روی سایت را در گوشی یا تبلت خود مشاهده نمایند و با یک کلیک ساده برنامه های مورد علاقه خود را نصب نمایند. همچنین بناست با استفاده از این سایت در آینده کار خرید اپلیکیشن های غیر رایگان تسهیل گردیده و به راحتی برای همگان از طریق پرداخت در سیستم شتاب میسر باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *