4.2 میلیون دستگاه پلی‌ استیشن 4 تا پایان سال 2013 فروش رفت !

4.2 میلیون دستگاه پلی‌ استیشن 4 تا پایان سال 2013 فروش رفت !
  • 1392/10/18
  • سهیل دارائی
  • 0

مدیر عامل قسمت امریکا شمالی برند سونی – SCEA CEO Andrew House – اندرو هاوس در طول مراسم سخنرانی – Kaz Hirai’s – مدیر عامل برند سونی در نمایشگاه CES 2014 اعلام داشت که پلی استیشن 4 توانسته است در اقدامی شگفت انگیز به آمار فروش 4.2 میلیون دستگاه تا تاریخ بیست و هشتم ماه دسامبر میلادی دست یابد.

_MG_8948

اما کجای این آمار شگفت انگیز بود !؟ طبق گزارشات و آمار های منتشر شده از برند سونی ؛ کنسول کاملا موفق این برند ؛ یعنی پلی استیشن 4 تا تاریخ اول ماه دسامبر میلادی ؛ موفق شده بود به آمار فروش 2.1 میلیونی برسد.حال طبق اعلام آقای هاوس ؛ این کنسول موفق برند سونی توانسته است به آمار فروش 4.2 میلیونی برسد ! آن هم تنها در طول بازه زمانی یک ماهه !!! اما از رقیب جدی برند سونی در حوزه کنسول های بازی چه خبر ؟! ایکس باکس وان جدید مایکروسافت توانسته است آمار فروش 3 میلیونی را به خود تخصیص دهد ؛ بنابراین کنسول برند سونی توانسته است با کسب آمار فروش 4.2 میلیونی ؛ ایکس باکس وان مایکروسافت را کنار زند.

_MG_8948
اما این انتهای کار نیست و حرکت رو به جلوی برند سونی به ظاهر غیر قابل مهار است و آن ها در چشم انداز جدید خود قرار است با اعطای سرویس های پیشرو و نوین ؛ آمار فروش کنسول موفق خود را باز هم بالاتر ببرند.آن ها قصد دارند تا سرویس PlayStation Now را که مشکلات مربوط به بازی های این کنسول را که از طریق محصولات گوناگون برند سونی کاهش می دهد ارائه نمایند.جمله ای که خواندید کمی سنگین بود ! ( قبول دارم ) اما این جمله یعنی چه ؟! بگذارید مثالی بزنم . مثلا کاربران این کنسول می توانند به یاری سرویس PlayStation Now این برند ؛ با استفاده از PlayStation 4و PlayStation Vita و اسمارت فون ها و تبلت ها به کمک سرویس های ابری (cloud) به بازی کردن سرگرم شوند.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *