لنوو S660 هم معرفی شد: یک اندرویدی ۴ هسته ای ارزان قیمت

لنوو S660 هم معرفی شد: یک اندرویدی ۴ هسته ای ارزان قیمت
  • 1392/12/5
  • بهراد جاود
  • 0

لنوو یک سه گانه اندرویدی جدید در MWC امسال معرفی کرد که S660 را می توان مقرون به صرفه ترین آنها دانست. این اسمارت فون از پردازنده ۴ هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک نیرو می گیرد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با وضوح بالا هم در پشت خود دارد و بدنه فلزی آن ظاهر زیبایی به این دیوایس بخشیده. همه این موارد با قیمت ۲۲۹ دلار این دیوایس را مقرون به صرفه می کند.

Lenovo_S660

بدنه پشتی این دیوایس که فلزی و براق است در برابر خط و خش ها مقاوم است که این موضوع در کلاس این دیوایس که اکثر رقبایش پلاستیکی هستند امتیاز مثبت بزرگی محسوب می شود. با قطر ۹.۹۵ میلی متری و وزن ۱۴۹ گرمی اش از سبک ترین و باریک ترین اسمارت فون ها نیست ولی بدنه محکمش ارزش این نکات منفی را دارد. ویژگی قابل توجه بعدی این اسمارت فون باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اش است که یک روز دوام می آورد و توسط خود کاربر هم قابل جدا کردن است.

جدا از این موارد S660 با یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS با وضوح ۵۴۰X۹۶۰ qHD است. پردازنده این اسمارت فون یک چیپ مدیاتک چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی ( احتمالا MT6582 ) است و ۱ گیگابایت رم دارد. در مورد سیستم عامل هم S660 با اندروید ۴.۲ جلی بین عرضه می شود.

دوربین پشتی این دیوایس ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی یک دوربین وی جی ای ۰.۳ مگاپیکسلی است. حافظه داخلی اش ۸ گیگابایت است اما با کارت میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت هم افزایش می یابد. ضمنا از اتصال 3G و دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *