مشخصات فنی و قیمت Surface Pro 3 فاش شد!

مشخصات فنی و قیمت Surface Pro 3 فاش شد!
  • 1393/2/29
  • سهیل دارائی
  • 5

همچنان دیگ جوشان شایعات پیرامون  Surface Pro 3 مایکروسافت در حال جوشش است! در این چند هفته ای که سپری شد، حواشی و شایعات پیرامون Surface Pro 3 مایکروسافت به اوج خود رسیدند. اخیرا نیز قیمت این محصول جدید مایکروسافت به همراه مشخصات فنی آن فاش شده است که دانستن آن خالی از لطف نیست.

 Capture

گویا مایکروسافت در طراحی Surface Pro 3 خود، از طرح های روز استفاده کرده است و تصمیم به کاهش حاشیه لبه دور نمایشگر گرفته است. گویا نمایشگر Surface Pro 3 نیز افزایش اینچ داشته و از 10.6 اینچ به 12 اینچ خواهد رسید. جالب است بدانید که مایکروسافت در طراحی این محصول نو ظهور، دکمه سخت‌ افزاری ویندوز را به کناره بدنه نقل مکان داده است. آخرین شایعاتی که پیرامون Surface Pro 3 مایکروسافت مطرح است حکایت از آن دارد که مایکروسافت این محصول را در پنج ورژن گوناگون به بازار عرضه خواهد کرد. بد نیست مشخصات فنی این پنج ورژن را مورد بررسی قرار دهیم.

گویا ورژن پایین رده و مقرون به صرفه Surface Pro 3 مایکروسافت، در قلب خود یک پروسسور اینتل i3  را جای داده است. همچنین این ورژن دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه 4 گیگابایت حافظه رَم است و تنها 799 دلار قیمت خواهد داشت.

ورژن دوم این سرفیس نو ظهور، پروسسور اینتل i5 را در دل خود جای داده است. این ورژن همانند ورژن مقرون به صرفه 4 گیگابایت حافظه رَم دارد اما میزان فضای ذخیره سازی اطلاعاتش 128 گیگابایت می باشد. گویا این ورژن ، 999 دلار قیمت گذاری شده است.

Capture

ورژن بعدی مجهز به پروسسور اینتل i5 است. 8 گیگابایت حافظه رَم و 256 گیگابایت میزان فضای ذخیره سازی نیز از دیگر امکانات آن است. این ورژن ، 1299 دلار قیمت خواهد داشت.

ورژن چهارم Surface Pro 3 مایکروسافت، پروسسور اینتل i7 را به عنوان مغز متفکر در اختیار دارد. این ورژن دارای 8 گیگابایت حافظه رَم و 256 گیگابایتمیزان فضای ذخیره سازی استو قیمت تمام شده آن 1549 دلار می باشد.

Capture

نسخه پنجم  Surface Pro 3 مایکروسافت نیز که می توان از آن به عنوان گران ترین و قدرتمند ترین ورژن یاد کرد، پروسسور اینتل i7 را در دل خود جای داده است. این ورژن دارای 8 گیگابایت حافظه رَم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. قیمت تمام شده قدرتمند ترین ورژن Surface Pro 3 مایکروسافت، 1949 دلار خواهد بود.

جالب است بدانید که کاورهای این محصول قرار است در رنگ های متنوعی همچون مشکی، بنفش، فیروزه‌ای و قرمز روانه بازار شود.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. خیلی جذاب هست , ولی وقتی قیمت ها را میبینی , داشتن همچین تبلتی , یک آرزو میشه !

    تو لینکی که گذاشتم , اطلاعات بیشتری راجع بهش گذاشته , مخصوصا عکس جالبی !

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *