آیا از دستاورد های مایکروسافت برای معرفی در کنفرانس ۵ آبانماه خبر دارید؟

آیا از دستاورد های مایکروسافت برای معرفی در کنفرانس ۵ آبانماه خبر دارید؟
  • 1395/7/17
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت های قدر عمر طولانی خود را مدیون برگزاری رویداد ها و همایش ها و کنفرانس هایی هستند که طی آن به معرفی آخرین دستاورد های خود می پردازند. هر چند در ماه سپتامبر بزرگترین رویداد تکنولوژی مرتبط با اپل و محصولات جدیدش هر ساله برگزار می شود اما مایکروسافت هم کار معرفی دستاوردهایش را همیشه در پاییز به پایان می برد. بدین صورت منتظر بودیم تا مایکروسافت، خبری از برگزاری کنفرانس خود منتشر کند که خوشبختانه امروز متوجه شدیم برنامه ریزی های این شرکت، برای ۵ آبانماه، صورت گرفته است. برای اطلاع از جزییات محصولات مایکروسافت که احتمالا در این مراسم رونمایی خواهند شد با ادامه این خبر در گویا آی تی همراه باشید.

 کنفرانس 5 آبانماه

هر چند در مورد جزییات این رویداد اطلاعات کاملی نداریم اما باید منتظر باشیم تا خبرهای بعدی از سوی مایکروسافت ارائه شود. البته می دانیم که تب و تاب رویداد های مایکروسافت به اندازه ی اپل نیست اما فراموش نکنید که هواداران مایکروسافت هم شمار زیادی را در بر می گیرد که می خواهند بدانند ویژگی های کلیدی ویندوز ۱۰ چیست و سرفیس های جدید مایکروسافت چه قابلیت هایی دارند و ماوس و صفحه کلید این سیستم ها به چه گونه ای طراحی شده اند. خوشبختانه امکان مشاهده زنده این رویداد از طریق اینترنت وجود خواهد داشت که زمان دقیق آن، به صورت ۵ آبان ماه، و در ساعت ۵:۳۰ عصر، تعیین شده است.

در باره این رویداد شایعاتی به بیرون درز شده که از جمله آن ها می توان به معرفی کامپیتوترهای بدون کیس، تبلت سرفیس پرو، سرفیس بوک، و سرفیس فون اشاره کرد.  باید منتظر خبرهای بعدی در این باره باشیم، که البته گویا آی تی موظف است اولین خبرهای آتی را در این باره در اختیار شما قرار دهد پس با ما همراه باشید و این خبر را برای علاقمندان مایکروسافت و سرویس های بی نظیرش ارسال نمایید.

منبع: windows

‌‌‌‌‌

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *