فروش Ascend P7 هواوی، مرز یک میلیون دستگاه را رد کرد!

فروش Ascend P7 هواوی، مرز یک میلیون دستگاه را رد کرد!
  • 1393/4/3
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز برند چینی هواوی رسما اعلام کرد که موفق شده است در بازه زمانی تقریبی یک ماهه، تا به حال مرز فروش یک میلیون نسخه از اسمارت فون Ascend P7 را بشکاند! یکی از برجسته ترین ویژگی های این پرچمدار چینی، ضخامت آن است.

Capture

Ascend P7 هواوی، بدنه ای فلزی دارد و تنها 6.5 میلی متر ضخامت دارد.این اسمارت فون بدون شک جزو اسمارت فون های باریک موجود در بازار تلقی می شود.این پرچم دار چینی مجهز به نمایش گری 5 اینچی با کیفیت تصویر 1080 پیکسل می باشد.دوربین اصلی این اسمارت فون که در کاور پشتی جا خوش کرده است، یک دوربین 13 مگاپیکسلی است.وجود یک دوربین قدرت مند 8 مگاپیکسلی در جلو این اسمارت فون آن هم با وجود حالت “panorama selfie” بی شک بیانگر این نکته است که هواوی در Ascend P7 خود گوشه چشمی هم به جذب مخاطبانی که علاقه مند به عکاسی از خودشان (یا همان عکس برداری خود سلفی) هستند داشته است.

Capture

از دیگر مشخصات فنی این اسمارت فون باریک، وجود حافظه رَم دو گیگابایتی، 16 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی و پروسسور چهار هسته ای (پردازنده) اختصاصی هواوی، Kirin 910T با فرکانس کاری 1.8GHz می باشد.این پرچمدار چینی از سیستم عامل محبوب اندروید 4.4 (کیت کت) بهره می برد.

Capture

نکته جالبی که در این بین به چشم می خورد آن است که، تا به این مدت Ascend P7 هواوی در تمامی بازارهای جهانی عرضه نشده و شاید بتوان احتمال داد که با عرضه گسترده این پرچمدار چینی، شاهد فروش هرچه بیشتر آن باشیم.آن طور که از شواهد امر پیداست، هواوی به دنبال رسیدن به آمار فروش 10 میلیون نسخه از Ascend P7 در بازه زمانی یک ساله است.در پایان بد نیست اشاره ای داشته باشیم به آمار فروش نسل قبلی این پرچمدار، یعنی Ascend P6 که در سال 2013 میلادی توانست به رکورد فروش چهار میلیون نسخه در یک سال دست پیدا کند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *