اپلیکیشن دوربین Google خود را با ساعت مچی هوشمند کنترل کنید

اپلیکیشن دوربین Google خود را با ساعت مچی هوشمند کنترل کنید
  • 1393/4/20
  • بهرام مرتاضی
  • 0

آیا تا به حال قصد کنترل اپلیکیشن دوربین Google را از فاصله ای دور داشته اید؟

جناب G بزرگ (کمپانی گوگل) آپدیت کوچک جذابی را ارائه کرده است که ممکن است از نظر شما خیلی بامزه به نظر برسد. به زودی شما قادر خواهید بود تا شاتر دوربین گوشی یا تبلت خود را با گجت های اندرویدی پوشیدنی کنترل کنید.

gsmarena_001

در حال حاضر صفحه نمایش گجت پوشیدنی شما (نظیر ساعت مچی هوشمند) به عنوان صفحه نمایش عکاسی مورد استفاده قرار نمی گیرد، بنابراین لازم است شما ابتدا اطمینان حاصل کنید تا صفحه ای که در گوشی هوشمند شما نمایش داده می شود همانی است که می خواهید از آن عکاسی کنید؛ سپس از گوشی همراه خود فاصله می گیرید و دکمه عکس برداری را روی ساعت مچی هوشمند خود فشار می دهید.

کاری که ساعت هوشمند شما می کند این است که با نمایش شماره معکوسی شما را آگاه می کند که تا چند ثانیه دیگر شاتر گوشی هوشمند فشرده خواهد شد، بنابراین شما می توانید در حالت مناسب برای عکاسی قرار بگیرید. جالب است اگر بدانید که هکرها می توانند با استفاده از این قابلیت چه کارهایی انجام دهند! چرا که با کنار هم قرار دادن گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند دیگر تمام ابزارهای سناریو جاسوسی در دسترس است!

البته هم اکنون این آپدیت بر روی Google Play Store قرار نگرفته است، اما اگر شما اصرار دارید که عکاسی هایتان را از طریق دکمه ای که روی ساعت مچی تعبیه شده است دنبال نمایید می توانید به لینک های زیر مراجعه و اپلیکیشن APK را دانلود کنید.

منبع اولمنبع دوممنبع غیرمستقیم

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *