اپلیکیشن GameBench وارد Play Store شد: اولین نرم افزار دقیق Benchmark اندروید

اپلیکیشن GameBench وارد Play Store شد: اولین نرم افزار دقیق Benchmark اندروید
  • 1393/4/22
  • بهرام مرتاضی
  • 0

ساختار مهندسی ARM قدیمی‌ای را که برای اجرای یک تست واقعی (Uncheatable Benchmark) به آرامی در پس زمینه بازی مورد علاقه شما قرار می گرفت و برای نمونه مقادیر درهم و برهمی را به عنوان مقادیر بازدهی که هیچ چیز نمی شد از آنها سر در آورد، به کلی فراموش کنید. اخیراً راه حلی جدید با درصد خطای کمتر و همانند تست های معروف AnTuTu که نتایج مشخص و دقیقی را از دستگاه های برند معتبر ارائه می دهند؛ معرفی شده است.

gamebench-r471x

Benchmarkgate معمولاً زمانی که یک اپلیکیشن معروف در حال اجراست، در هسته CPU و GPU دستگاه مربوطه نمایش داده می شود و این باعث می شود تا حداکثر رقم مورد نظر برای آن چیپست همراه با این اپلیکیشن محاسبه شود.

GameBench در اصل زمانی که بازی اندرویدی شما در حال اجراست به صورت فعال باقی می ماند و به موازات کم شدن باتری به طور مداوم بازدهی را بررسی و ثبت می کند. دستگاه های با حفظ Frame Rate بالا امتیاز می گیرند در حالی که برای کم شدن سریعِ باتری،این امتیاز را کسب نمی کنند.

بنابراین نتیجه ی کلی غیرقابل انکار خواهد بود. بر خلاف هر شتاب دهنده کلاک مصنوعی (نظیر Benchmarkgate) که سریعاً نتایج را بر حسب مصرف باتری بالا ارائه می دهند. بنابراین امتیاز پایانی دقیق خواهد بود و نرخ کارایی دقیق چیپست گوشی شما را ارائه نمی دهد.

این روش به سناریو استفاده Real Time بیشتر شباهت دارد و مهمتر از همه BenchGame  به صورت آنلاین در Play Store وجود دارد، بنابراین شما با نصب آن می توانید امتیاز دستگاه خود را چک کنید.

game-bench-android-benchmark

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *