Tekken 7 با موتور بازی سازی قدرتمند unreal engine 4 می آید!

Tekken 7 با موتور بازی سازی قدرتمند unreal engine 4 می آید!
  • 1393/4/23
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

namco bandai امروز رسما خبر از ساخت نسخه جدیدی از بازی Tekken را روی خروجی خود قرار داد.گفته شده است که کار ساخت این بازی، قرار است با موتور بازی سازی قدرتمند unreal engine 4 تحت عنوان نام Tekken 7 آغاز گردد.

چندی پیش ویدیویی در رابطه با این بازی منتشر شد که متاسفانه در آن هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار، پلتفرم معین، و گیم پلی آن نشده بود. اما کارگردان این بازی، آقای Katsuhiro Harada اظهار داشته است که: ” این بازی برای کنسول ها و پلت فرم های نسل جدید است و به لطف موتور unreal engine 4 میتوان آن را به راحتی به پلتفرم های دیگر منتقل کرد.”

 TEKKEN7REVEAL_300

game informer در بررسی این بازی نوظهور، اذعان داشته است که وجود نسخه جدیدی از بازی Tekken چیز عجیبی نیست! اما این که این بازی قرار است با موتور بازی سازی قدرتمند unreal engine 4 ساخته شود، موضوع عجیبی خواهد بود، چرا که unreal engine 4 عمدتا برای ژانر بازی های تیراندازی مورد استفاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید که بازی هایی نظیر NetherRealm’s Injustice, Mortal Kombat 9, و Mortal Kombat vs. DC Universe، همگی عناوینی از بازی های ژانر رزمی هستند که با موتور بازی سازی Unreal Engine 3 ساخته شده اند.حال باید دید که Tekken 7 با با موتور بازی سازی قدرتمند unreal engine 4 چه حال و هوایی خواهد داشت!

[منبع : gameinformer ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *