تغییر حالت گوشی به بیصدا و ویبره در زمان ٬ مکان و یا کاربر مشخص (اندروید)

تغییر حالت گوشی به بیصدا و ویبره در زمان ٬ مکان و یا کاربر مشخص (اندروید)
  • 1393/4/30
  • پرهام مارزلو
  • 1

همه‌ی دارندگان گوشی‌های تلفن همراه از دو حالت معمولی و یا بیصدا و ویبره استفاده می‌کنند. این حالات در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما آیا تا به حال به داشتن برنامه‌ای جهت تغییر وضعیت صدای زنگ به صورت اتوماتیک و از پیش تعیین شده فکر کرده اید؟ Mr Silent ,Auto silent mode یک برنامه در همین زمینه می‌باشد. به کمک این برنامه می‌توانید وضعیت صدای گوشیتان را در زمان ٬ مکان و یا اتفاقی از پیش تعیین شده ٬ تغییر دهید. حتی می‌توانید این وضعیت را برای کاربر یا مخاطبی خاص ایجادکنید. البته ممکن است شایعاتی مبنی بر وجود این ویژگی در ورژن جدید اندروید شنیده باشید اما این برنامه بر روی ورژن‌های قدیمی نیز قابل اجرا است.

Mr.-Silent-dashboard

این برنامه با یک رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده ارائه شده است. در ابتدا چهار نوار Time slot ٬ Events ٬ Contacts و Location را در پیش رو دارید. از طریق هر کدام از این گزینه ها می‌توانید وضعیت صدای گوشی را در شرایط مخصوصی کنترل و برای تغییر به صورت اتوماتیک تعیین کنید. برنامه دارای ویژگی‌های کاربردی و خوبی است و ما زیاد به دنبال قابلیت‌هایی که ممکن است در ورژن‌های جدید برنامه دیده شود نیستیم.

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید ٬ برای ایجاد یک وضعیت جدید می‌توانید نام ٬ تاریخ و ساعت شروع آن و تاریخ و ساعت اتمام را در برنامه وارد کنید تا گوشی به صورت اتوماتیک در آن دوره زمانی به حالت بی صدا و یا ویبره درآید.

Mr.-Silent-Auto-time-slot

برنامه‌ی ‌MR Silent , auto silent Mode به شکل اتوماتیک برنامه گوگل کلندر (تقویم) را نیز بررسی می‌کند و در جلسات شما گوشی در حالت بی صدا قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید از برنامه‌ بخواهید که وضعیت بی صدا را برای مخاطب خاصی قرار دهد و هنگامی که آن مخاطب به شما پیامک دهد و یا زنگ بزند ٬ از گوشی شما صدایی شنیده نمی‌شود. برای این کار ٬ برنامه برای شما یک لیست سیاه و یک لیست سفید نیز در نظر گرفته است.

Mr.-Silent-contact

اما یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده این برنامه ٬ امکان تنظیم آن بر روی یک موقعیت مکانی خاص در نقشه است. بدین ترتیب گوشی در یک مکان خاص مثل سینما به حالت بی صدا در می‌آید. البته انتخاب یک موقعیت و مکان خاص کمی مشکل به نظر می‌رسد اما در مجموع یک قابلیت بسیار خوب می‌باشد که برنامه در اختیار کاربرانش قرار داده است. برنامه قابلیت تغیر رنگ تم را نیز دارد و اگر در خواندن نوشته‌ها با این پس زمینه مشکل دارید می‌توانید رنگ آن را تغییر دهید.

برای دریافت برنامه رایگان بر روی اندروید خود به لینک زیر مراجعه نمایید؛ گوگل پلی

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *