رابط کاربری زیبای گوگل پلی در نسخه جدید(4.9.13)+ لینک دانلود

رابط کاربری زیبای گوگل پلی در نسخه جدید(4.9.13)+ لینک دانلود
  • 1393/5/1
  • پرهام مارزلو
  • 1

اپلیکیشن گوگل پلی بدون شک بر روی تمام پلتفرم‌های اندرویدی وجود دارد و روزانه میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند. این فروشگاه با میلیون‌ها و بازی و نرم‌افزار، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. گوگل‌پلی در هر نسخه‌ی جدید خود ٬ امکانات جدیدی را اضافه می‌کند و حالا در نسخه 4.9.13 علاوه بر این امکانات، دیزاین جدیدی را به خود اختصاص داده است. در این بخش به بررسی این نسخه و نهایتا لینک دریافت آن خواهیم رسید.

111

برنامه در منوها و بخش‌های مختلف خود تغییرات خاصی ایجاد نکرده است و فقط یک سری تغییر دیزاین‌های کلی را به وجود آورده است. به نظر من با این ورژن جدید، گشت و گذار در فروشگاه و دانلود برنامه‌های مختلف بسیار لذت‌ بخش‌تر از قبل خواهد بود.

از جمله تغییرات برنامه می‌توان به پایین آمدن دکمه 1+ گوگل پلاس اشاره کرد. این دکمه در ورژن‌های قبل، در کنار گزینه دانلود قرار گرفته بود. همچنین قسمت توضیحات نرم‌افزارها در این نسخه به صورت تمام صفحه می‌باشد و تغییرات برنامه‌ها در نسخه‌های جدید را نیز شامل می‌شود. تغییرات جدید برنامه تنها برای برنامه‌هایی که کاربر قبلا نصب کرده است، ظاهر می‌شود. اما برای برنامه‌های دیگر باید بخش توضیحات را باز کنید تا تغییرات برنامه را نیز در آن مشاهده نماید.

nexusae0_Screenshot_2014-07-22-16-18-41

nexusae0_Screenshot_2014-07-22-16-17-46ویدیوی معرفی برنامه‌ها هم‌اکنون در بالاترین قسمت و در بخش کاور قرار گرفته است. اطلاعاتی از قبیل تاریخ بروزرسانی برنامه، ورژن ٬ حجم برنامه و… نیز در بخش توضیحات کامل برنامه قرار گرفته‌اند و دیگر جایی در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن ندارند.

دکمه‌ی به اشتراک گذاری نیز هم‌اکنون در کنار 1+ قرار گرفته است که به نظر من ایده‌ی بسیار خوبی می‌باشد. البته ممکن است برخی از اپلیکیشن‌ها ویدیوی معرفی نداشته باشند که در این صورت به جای ویدیو فقط کاور آن برنامه به نمایش در می‌آید.

همچنین یک سری تنظیمات جدید نیز در منوی تنظیمات برنامه قرار گرفته است که به کم آن می‌توانید عملکرد آن را کنترل کنید.

nexusae0_Screenshot_2014-07-22-16-18-41

برنامه گوگل پلی از طریق خودش قابل ارتقاء نمی‌باشد و باید فایل APK آن به صورت دستی بر روی گوشی نصب شود. لینک‌ های دانلود این برنامه با حجم حدود 4 مگابایت برای شما عزیزان آماده شده است. نسخه  4.9.13 برنامه گوگل‌پلی هم‌اکنون برای تمام کاربران اندروید 2.2 به بالا قابل استفاده می‌باشد و شما عزیزان نیز می‌توانید آن را از لینک‌های مستقیم و غیر مستقیم زیر دریافت نمایید:

لینک دانلود مستقیم از سرور گویا آی تی

لینک دانلود غیرمستقیم از مدیافایر

لینک دانلود غیرمستقیم از زیپی‌شیر

منبع مطلب: اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *