ساخت فصل سوم بازی The Walking Dead تایید شد! اما تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست

ساخت فصل سوم بازی The Walking Dead تایید شد! اما تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست
  • 1393/5/7
  • بهراد جاود
  • 0

گروه Telltale Games، سازنده سری بازی‌های مشهور و تحسین شده The Walking Dead تایید کرد که این بازی محبوب فصل سوم هم خواهد داشت. البته به خاطر موفقیت فراوان شماره‌های قبلی این سری بازی، ساخت فصل سوم آن قابل پیش‌بینی نیز بود، اما حالا که به طور رسمی این خبر تایید شده، طرفداران این بازی می‌توانند با خیال راحت‌تری منتظر فصل سوم بمانند.

TWD:S3

مثل همیشه اطلاعات زیادی در مورد The Walking Dead: Season Three منتشر نشده ولی آنچه تا کنون مشخص شده این است که فصل سوم دارای 5 قسمت قابل بازی است، درست مثل شماره‌های قبلی. با این حال هنوز معلوم نیست که Clementine، یکی از شخصیت‌های اصلی در فصل اول و شخصیت اول فصل دوم، در فصل سوم هم حضور خواهد داشت یا خیر، گرچه هم سریال تلویزیونی و هم سری بازی‌های The Walking Dead تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی هستند.

TWD:S3

هنوز تاریخ انتشار فصل سوم این بازی مشخص نشده ولی گمان می‌رود که باید در سال 2015 انتظارش را داشته باشیم. بر اساس آنچه قبلا دیده‌ایم پیش‌بینی می‌شود که فصل سوم هم اول برای iOS منتشر خواهد شد و پس از آن برای پلتفرم اندروید منتشر خواهد شد، درست مثل فصل دوم که نسخه اندروید آن به تازگی منتشر شده است.

Telltale Games که The Wolf Among Us را هم در کارنامه خود دارد، در حال کار بر روی عنوان Game of Thrones نیز می باشد و قرار است همان حال و هوای معمول در بازی‌های Telltale Games را داشته باشد، حداقل از نظر گیم‌پلی و گرافیک که این‌طور خواهد بود.

مرجع: phnearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *