نوترینو، سرویس اینترنت نسل نو همراه اول راه‌اندازی شد

نوترینو، سرویس اینترنت نسل نو همراه اول راه‌اندازی شد
  • 1393/6/8
  • حدیث دلبرد
  • 0

نوترینو (NOTRINO) نام تجاری ایست که همراه اول برای سرویس اینترنت پرسرعت خود در نظر گرفته است. این سرویس با سرعت بالای نسل سوم، چهارم و نسل‌های بالاتر راه‌اندازی شده و در اختیار مشترکان این اپراتور می‌باشد.

notrino

به گزارش دنیای اقتصاد، همراه اول اعلام نمود: تنظیمات 3G و GPRS یکسان بوده و در صورت وجود تنظیمات GPRS نیاز به تنظیم مجدد نیست. همچنین مشاهده علامت‌های 3G، H+، H یا 4G بر روی نمایشگرهای تلفن همراه به معنای قرارگرفتن مشترک در محدوده‌ی 3G یا 4G است.

مشترکان همراه اول برای استفاده از این سرویس، علاوه بر قرار گرفتن در محدوده 3G یا 4G می‌بایست از گوشی‌هایی که از تکنولوژی 3G یا 4G پشتیبانی می‌کنند، استفاده نمایند و بسته هوشمند اینترنت ماهانه همراه اول را خرید و فعال سازند.

سرویس نوترینو در دو نوع آلفا با سرعت 128kbps و آلفا+ با سرعت یک mbps در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت. سرویس نوترینو تا پایان تابستان بدون پرداخت وجه اضافی در بسته‌‌های هوشمند اینترنت فعلی برای کاربران قابل استفاده است. همچنین در صورت پایان مهلت زمانی یا حجمی بسته‌ها، به طور خودکار سرویس تمدید می‌گردد. در صورت تمایل، مشترکان با ارسال دستور لغو می‌توانند از تمدید خودکار این سرویس جلوگیری نمایند. جهت اطلاع بیشتر از سرویس اینترنت نسل نو همراه اول نیز می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه فرمایند.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *