کولاک IFA! رونمایی های مهم چه بود؟! (قسمت اول)

کولاک IFA! رونمایی های مهم چه بود؟! (قسمت اول)
  • 1393/6/14
  • سهیل دارائی
  • 0

Capture

درود بر یاران گویا آی تی، در سری قسمت های کولاک IFA قصد داریم مهم ترین رخدادهای این نمایشگاه را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. امیدوارم قسمت های سریالی این مراسم را دنبال بفرمایید.

رخداد IFA که در شهر برلین آلمان برگزار می شود به یک میدان جنگ برای برندهای جهانی تبدیل شده است تا محصولات جدید خود را رونمایی کرده و کاربران بیشتری را به سمت و سوی خود بکشانند.

Xperia Z3

sony-xperia-z32

شاید دو محصول جدید برندهای سونی و سامسونگ را می توان گلِ سرسبد مراسم دانست! چرا که سونی از پرچمدار جدید خود با نام Xperia Z3 رونمایی به عمل آورد، با توجه به این که مفصل به تشریح جزئیات این محصول جدید پرداختیم، از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر به لینک مربوطه مراجعه فرمایید.

گلکسی نوت 4

044_detail

بد نیست نگاهی به محصول جدید خانواده نوت سامسونگ داشته باشیم! گلکسی نوت 4 اسمارت فونی بود که از طراحی کاملا بروزی در قیاس با سایر اعضای خانواده خود برخوردار بود و نمایشگر خمیده به کار رفته در آن توانست به خوبی جلب توجه کند. این محصول جدید سامسونگ نیز به طور مفصل در گویا آی تی شرح داده شد، شما میتوانید از لینک مربوطه از جزئیات آن باخبر شوید.

حال به قصد داریم به محصولات دیگری که توسط برند سونی رونمایی شد بپردازیم.

Xperia E3 Dua

Xperia-E3-dual-3

سونی برای خریداران اسمارت فون های میانه رده و مقرون به صرفه، برنامه ویژه ای داشت. این برند توانست این خریداران را با معرفی Xperia E3 Dual شگفت زده نماید. سونی اعلام داشته است که این اسمارت فون مقرون به صرفه با امکانات خوبی که به همراه دارد حتی می تواند از لحاظ سخت افزاری تنها کمی پایین تر از سری Z قرار گیرد.

حتی در طراحی ظاهری این اسمارت فون نیز از سری Z الگوبرداری شده است. سونی در این اسمارت فون مقرون به صرفه از پروسسور (پردازنده) چهارهسته‌ ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز استفاده نموده است. نمایشگر این محصول جدید، یک نمایشگر 4.5 اینچی از نوع IPS است. Xperia E3 Dual همان طور که از نامش پیداست، قابلیت پشتیبانی همزمان از دوسیم کارت را دارا می باشد.

گفتنی است که این محصول مقرون به صرفه سونی، مجهز به دوربینی 5 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری HD را نیز به همراه دارد. شایان ذکر است که سونی حتی اپلیکیشن ها و افکت های خاص خود را نیز در دوربین این محصول گنجانده است.

Xperia-E3-dual-3

شنیده ها حاکی از آن است که اسمارت فون Xperia E3 Dual، در پاییز سال ۲۰۱۴ در چهار رنگ گوناگون پای خود را به بازار باز خواهد کرد.

Xperia Z3 Tablet compact

Capture

سونی و معرفی یک تبلت جدید! در همین ابتدا اذعان کنیم که القابی چون نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ضد آب روی کره زمین تنها چند واژه و لقب نیستند چرا که سونی توانست این القاب واژه ها را در تبلت جدید خود رنگ و بویی از واقعیت ببخشد! نمایشگر 8 اینچی Full HD این تبلت به طور حتم رضایت خریداران را به همراه خواهد داشت. ۶٫۴ میلی‌متر ضخامت برای یک تبلت 8 اینچ بسیار عالی به نظر می رسد و سونی توانست این محصول را تنها با ضخامتی ۶٫۴ میلی‌متری تولید نماید.

Capture

۲۷۰ گرم وزن نیز برای یک تبلت، بسیار سبک به نظر می رسد و بر خوش دست بودن این تبلت جدید سونی می افزاید. اگر یک گیمر هستید و به دنبال تبلیتی برای بازی کردن هستید، پیشنهاد ما به شما این تبلت جدید سونی است، چرا که سونی خبر از وجود قابلیت PS4 Remote Play در دلِ Xperia Z3 Tablet داده است.

شما با کمک این قابلیت می توانید از Xperia Z3 Tablet به عنوان نمایشگر کنسول بازی PS4 استفاده کنید! پروسسور چهار هسته ای Snapdragon 801 با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده این تبلت در نظر گرفته شده است و به همراه آن چیپ کرافیکی آدرنو ۳۳۰ نیز در این تبلت به کار رفته است.

Capture

وجود رَم 3 گیگابایتی، دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲٫۲ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی از دیگر مشخصات فنی Xperia Z3 Tablet می باشد. علاقه مندان به این تبلت می توانند منتظر عرضه آن در دو نسخه Wi-Fi و LTE در پاییز سال ۲۰۱۴ باشند.

قسمت های بعدی “کولاک IFA” را از دست ندهید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *