کولاک IFA! جنگ تلویزیون ها! ال جی، سامسونگ، سونی و پاناسونیک (قسمت دوم)

کولاک IFA! جنگ تلویزیون ها! ال جی، سامسونگ، سونی و پاناسونیک (قسمت دوم)
  • 1393/6/14
  • سهیل دارائی
  • 0

در این سری از قسمت های کولاک IFA قصد داریم تا نگاهی بر تلویزیون های برندهایی چون ال جی، سامسونگ، سونی و پاناسونیک داشته باشیم. اگر قسمت اول سری قسمت های کولاک IFA را از دست داده اید، از شما دعوت می کنیم تا نگاهی به قسمت اول نیز داشته باشید.(لینک مربوطه)

ال جی 98 اینچی خود را رو کرد! غول ال جی با وضوح 8K!

Capture

گفتنی است که این غول 98 اینچی مجهز به نمایشگر OLED است. شاید صحبت کردن از اعداد و ارقام برای تفسیر کیفیت بی نظیر این غول ال جی کمی خسته کننده به نظر برسد، اما برای درک این کیفیت بی نظیر، این نکته را در نظر بگیرید که ال جی مدعی شده است این تلویزیون ۱۶ برابر بیشتر از وضوح صفحه نمایش‌ های فول اچ‌ دی فعلی بازار است!

Capture

سونی و دو تلویزیون 4k جدید!  (S90B)

Screen-Shot-2014-09-03-at-9.42.15-AM-600x331

 سونی در ادامه این رخداد به سراغ رونمایی از دو غول نمایشی خود رفته است. کیفیت تصویر این دو محصول جدید سونی آن قدر خوب است که آن ها شعاری برای این محصولات انتخاب کرده اند! آن ها شعار این دو محصول را “when you see more, you feel more” (هرچه بیشتر ببینید، بیشتر حس خواهید کرد!) انتخاب کرده اند. این دو محصول جدید S90b-65 و S90B-75 نام دارند.

S9075-600x244

شنیده ها حاکی از آن است که این دو تلویزیون 65 و 75 اینچی ساخت سونی قرار است در روزهای آغازین مهرماه به بازار عرضه گردند. گذشته از کیفیت تصویر رویایی این دو تلویزیون خمیده جدید، فناوری های به کار رفته در آن ها نیز مثال زدنی است. وجود فناوری X-Reality Pro و Triluminos به خوبی شما را در تماشای فیلم های 2D و 3D یاری خواهند کرد و کیفیت تصویر را در حالات محیط کم نور و پر نور تنظیم می کنند.

105 اینچی خمیده سامسونگ هم آمد! این تلوزیون در مقابل چشمانتان خم می شود!

benreaction

تصویر متحرک فوق که توسط خبرنگار اعزامی aolcdn بر روی خروجی این سایت قرار گرفته است، خود نشان گر تمام موضوع است! شاید باورش سخت باشد اما همانطور که مشاهده می کنید این محصول جدید سامسونگ در مقابل دیدگان شما خم می شود! (برای مشاهده تصویر متحرک روی عکس فوق کیلیک فرمایید)

Capture

گفتنی است که تا به حال از سوی برند سامسونگ برای این 105 اینچی خمیده اولترا اچ‌ دی قیمتی در نظر گرفته نشده است. جالب است بدانید که نسبت تصویری این 105 اینچی خمیده،  ۲۱:۹ می باشد.

پاناسونیک و تلویزیونی ۸۵ اینچی با کیفیت 4k Ultra HD

panasonic_viera_65ax900

نام تجاری این محصول نوظهور برند پاناسونیک، X940 4K Ultra HD TV است. برند سازنده مدعی شده است که این 85 اینچی نوظهور دارای وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد. از برجسته ترین ویژگی هایی که پاناسونیک در این محصول مانور بسیاری داده است، کنتراست فوق العاده بالا این تلویزیون است. وجود پورت ارتباطی 4K HDMI 2.0 نیز از دیگر مشخصات این تلویزیون می باشد.

منتظر بخش بعدی “کولاک IFA” باشید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *