تماس تصویری وایبر، اکنون در دسترس!

تماس تصویری وایبر، اکنون در دسترس!
  • 1393/6/21
  • مبين
  • 0

Viber-Video-calls

 

وایبر امرزو به ویژگی تماس تصویری یا ویدئویی مجهز شد اکنون این اپلیکیشن از اپلیکیشن های چت تصویری محسوب می شود که در حال حاضر برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس قرار دارد.

آپدیت جدید امکان ایجاد مکالمه تصویری را به اکثر دستکها های اندروید 4.0 به بالا می دهد یعنی کاربران می توانند که با مخاطبین وایبر خود تماس ویدئویی برقرار کنند همچنین امکان ایجاد این نوع مکالمه در گوشی به کامپیوتر وجود دارد.

با این امکان جدید در وایبر رابط کاربری جدیدی نیز برای آن طراحی شده است و همچنین امکان اضافه کردن دوستا به لیست با بار کد خوان QR نیز وجود دارد.

با وایبر هر کسی در جهان می تواند آزادانه ارتباط برقرار کند. اکنون بیش تر از 400 میلیون نفر از وابر برای ارسال پیام ها متنی و ارسال فیلم و عکس استفاده می کنند همچنین با Wifi با 3G امکان مکالمه تصویری نیزبه صورت رایگان وجود دارد. وایبر برای تبلت های اندرویدی بهینه سازی شده است همچنین امکان استفاده از یک آی دی روی تبلت و اسمارت فون وجود دارد شماره تلفن شما در واقع آی دی شما نیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیش تر درباره تماس تصویر وایبر برای اندورید می توانید به گوگل پلی و برای IOS می توانید به آی تونز مراجعه نمایید.

Viber

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *