سامسونگ در اقدامی انتحاری یکی از فروشگاه های معروفش در لندن را تعطیل کرد

سامسونگ در اقدامی انتحاری یکی از فروشگاه های معروفش در لندن را تعطیل کرد
  • 1393/10/3
  • نادر عظیمی
  • 1

شرکت سامسونگ در تصمیمی عجیب یکی از معروف ترین فروشگاه هایش در شهر لندن که از نوع  Experience Store بود را رسما تعطیل کرد. سبک کار این گونه فروشگا ها به این شکل می باشد که مشتری ابنداد محصولات موجود در فروشگاه را بررسی میکند و پس از رضایت می تواند آن محصول را خریداری کند. از این نوع فورشگا ها در کل کشور انگلیس فقط ده عدد موجود می باشد.

Samsung-Experience-Store-opens-in-Paragon-to-provide-consumers-with-best-environment-to-experience-Samsungs-latest-innovations

یکی از این فروشگا ه ها که به نام Westfield در شهر لندن با عرضه محصولاتی  مانند تلفن های همراه گلکسی اس ۳ و تبلت گلکسی نوت ۸ فعال بود از شب گذشته با جدا سازی بخش  های مختلف این فروشگاه عملا تعطیل شد.قبلا این فروشگاه طی اطاعیه ای  اعلام کرده بود که این فروشگاه به زودی تعطیل خواهد شد.

کمپانی سامسونگ اعلام کرد که ما تمام تلاش خود را برای کارمندان این شرکت که هم اکنون بیکار شد ه اند خواهیم کرد تا در اسرع وقت بتوانیم تمامی کارمندان بیکار شده  را به سر کار جدیدشان بر گردانیم.

سامسونگ طی این اطلاعیه خبر از بسته شدن سایر فروشگا های موجود  در انگستان نداد و گفت که ما نسبت به سایر فروشگاه متعهد هستیم و فعلا قصد تعطیلی هیچ کدام از آنها را نداریم.

Samsung 4

این شرکت امسال و سال های گذشته بابت تبلیغات هزبنه ی زیادی را متحمل شده است که برخی از این هزینه ها شامل را ه اندازی کمپین های تبلیغاتی و تعداد زیادی از فروشگاه شده است و با توجه به کاهش شدید فروش و پایین بودن سود این شرکت نسبت به سایر رقبا می تواند یکی از دلایل بسته شدن این فروشگاه باشد.

سامسونگ با توجه به عدم استقبال از لپ تاپ های تولیدیش در اورپا ، فروش این محصول را در کل اورپا نیز متوقف کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *