ال جی از مانیتور ۳۴UM67 رونمایی کرد

ال جی از مانیتور ۳۴UM67 رونمایی کرد
  • 1393/10/11
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت ال جی پیشرو در ساخت محصولات دیجیتالی از جمله تلفن همراه، تلویزیون و لوازم خانگی است که یکی از شرکت های به نام این صنعت به شمار می رود. به تازگی این شرکت از مانیتور ۳۴UM67 خود رونمایی کرد. این مانیتور دارای تکنولوژی FreeSync بوده و نسبت ابعادش نیز ۲۱:۹ می باشد. ال جی اعلام کرد در نمایشگاه CES 2015 به طور رسمی از این مانیتور رونمایی خواهد شد.

مانیتور مدل ۳۴UM67 همانطور که گفته شد دارای قابلیت FreeSync و نسبت ابعاد ۲۱:۹ است. همچنین سایز آن ۳۴ اینچ بوده و اولین مانیتور ultra wide یا فوق پهن ال جی محسوب می شود.

آقای Roy Taylor یکی از مسئولان شرکت AMD درباره این مانیتور بیان کرد:

” تکنولوژی AMD FreeSync فن آوری نوآورانه ای برای مانیتور است. این فن آوری براساس استاندارد روز دنیا بوده و مشکل تاخیر بازیهای کامپیوتری برروی نمایشگرها را که ۳۰ سال به آن گرفتار بودند حل خواهد کرد. ما از اینکه شرکت LG با AMD برای استفاده از قابلیت AMD FreeSync در مانیتور UltraWide همکاری کرده است بسیار خوشحال هستیم.”

نسبت ابعاد ۲۱:۹ زاویه دید پهنی به کاربر می دهد که موجب می شود در هنگام بازی لذت بسیاری از بازی ببرد. حال باید منتظر نمایشگاه CES 2015 بود تا با جزئیات بیشتر درباره این مانیتور فوق العاده آشنا شویم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *