نسخه کوچک‌تر گوشی ال‌جی G6 با یک نمایشگر کشیده در راه است

نسخه کوچک‌تر گوشی ال‌جی G6 با یک نمایشگر کشیده در راه است
  • 1396/2/9
  • مقدم
  • 0

شرکت ال‌جی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام ال‌جی G6 رونمایی کرد و همان‌طور که می‌دانید، این مدل به عنوان یک گوشی بدون حاشیه عرضه شده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی در حال توسعه نسخه کوچک‌تری از گوشی پرچم‌دار جدید خود است و آن‌را با نام ال‌جی G6 مینی به بازار عرضه خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشر شده، نسخه مینی گوشی پرچم‌دار ال‌جی G6 به یک نمایشگر با نسبت تصویر مشابهی با برادر بزرگ‎تر خود مجهز شده است. اطلاعات منتشر شده در رابطه با این مدل، براساس یک سند داخلی از شرکت ال‌جی به دست آمده است و ادعا می‌شود که در این سند به توسعه ال‌جی جی ۶ مینی اشاره شده است. البته هنوز نمی‌دانیم که این نام به عنوان نام تجاری مدل کوچک‌تر ال‌جی جی ۶ انتخاب می‌شود یا شرکت ال‌جی از نام‌های دیگری که پیش از عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود به ثبت رسانده بود، استفاده می‌کند.

پیش از عرضه ال‌جی G6، شرکت سازنده چندین نام تجاری مختلفی را برای این مدل به ثبت رساند و از جمله آن‌ها می‌توان به LG G6 SE (مشابه با ال‌جی G5 SE؛ نسخه ضعیف‌تر ال‌جی جی ۵ برای عرضه در بازار اروپا که از تراشه اسنپدراگون ۶۵۰ کوالکام استفاده می‌کند)، LG G6 Compact (مشابه با نام‌گذاری مدل‌ کوچک‌تر گوشی‌های پرچم‌دار سونی که برای علاقه‌مندان به گوشی‌هایی با نمایشگر کوچک‌تر از ۵ اینچ عرضه می‎شود)، LG G6 Lite (مشابه با نام‌گذاری که شرکت هوآوی از آن برای نامیدن نسخه میان‌رده گوشی پرچم‌دار خود استفاده می‌کند؛ مانند هوآوی پی ۱۰ لایت) و LG G6 Mini اشاره کرد. به همین جهت، بعید نیست که ال‌جی جی ۶ مینی به عنوان نسخه کوچک‌تر ال‌جی جی ۶ به بازار عرضه شود.

اطلاعات منتشر شده از عرضه این مدل با نمایشگر ۵٫۴ اینچی به جای ۵٫۷ اینچی حکایت دارد. هم‎چنین، اعلام شده است که ال‌جی G6 مینی به یک نمایشگر با نسبت تصویر ۲ به ۱ مجهز شده است و نسبت نمایشگر به پنل جلوی گوشی کم‌تر از ۸۰ درصد است. باید اشاره کرد که نسبت نمایشگر به پنل جلوی گوشی در ال‌جی جی ۶ نزدیک به ۷۸٫۶ درصد است؛ کم‌تر از گلکسی S8 سامسونگ و بیشتر از هوآوی P10 و اکسپریا XZ پریمیوم سونی. به همین جهت، ال‌جی جی ۶ مینی همانند نسخه بزرگ‌تر خود یعنی ال‌جی جی ۶ کشیده خواهد بود. البته هنوز مشخص نشده است که مانند ال‌جی جی ۶، آیا گوشه‌های نمایشگر نیز در این لبه گرد است یا شرکت ال‌جی، آن‌را به یک نمایشگر کشیده مستطیل شکل مجهز نموده.

در حال‌حاضر، اطلاعات دیگری پیرامون ال‌جی G6 مینی وجود ندارد؛ به همین جهت، نمی‌دانیم که آیا ال‌جی جی ۶ مینی به تراشه رده‌بالای اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده است یا شرکت ال‌جی، این مدل را به یک تراشه از سری ۶۰۰ اسنپدراگون مجهز خواهد کرد. علاوه‌براین، به‌نظر نمی‌رسد که ال‌جی جی ۶ مینی به نمایشگر Quad HD مجهز شده باشد؛ به همین جهت، ممکن است این مدل با یک نمایشگر Full HD عرضه شود (البته در صورتی‌که، هدف شرکت ال‌جی از عرضه این مدل رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار کوچک‌تر از جمله هوآوی پی ۱۰ یا اکسپریا XZs نباشد). هم‌چنین، قیمت و زمان عرضه احتمالی این محصول نیز مشخص نیست. به همین جهت، باید به شایعات با دیده شک و تردید نگریست.

هنوز مشخص نیست که آیا غیر از ال‌جی جی ۶ مینی، نسخه دیگری از گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی به بازار عرضه خواهد شد یا خیر؛ با این‌حال، بعید نیست که شرکت ال‌جی، نسخه میان‌رده‌ای از ال‎جی جی ۶ را برای رقابت با سازندگان چینی از جمله هوآوی و شیائومی با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند و قیمت مناسب با پسوند “لایت” ارائه دهد. لازم‌ به‌ذکر است که عرضه یک مدل دیگر از سری ال‌جی G6 به صورت رسمی توسط شرکت سازنده تایید نشده است و باید تا انتشار جزئیات بیشتر، منتظر ماند.

منبع: androidauthority

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *