معرفی دانگل جدید Toshiba برای انتقال فایل در iOS

معرفی دانگل جدید Toshiba برای انتقال فایل در iOS
  • 1393/10/16
  • مهدي ده نبي
  • 2

توشیبا روز گذشته در نمایشگاه CES 2015 ، یک دانگل جدید با عنوان TransferJet که وظیفه انتقال فایل بین دستگاه های دارای سیستم عامل iOS می باشد را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد.

این وسیله با پشتیبانی از آیفون، آیپد و آیپاد تاچ، از طریق پورت Lightning به این دیوایس ها متصل شده و امکان تبادل اطلاعات از اطریق Wifi را به دستگاه های مذکور می دهد.

این دانگل، فضای کمی ( 3 سانتیمتر یا کمتر ) را پشتیبانی می کند و سرعت انتقال آن 375 مگابیت بر ثانیه می باشد. به طوری که یک فایل 100 مگابایتی را در مدت زمان 3 ثانیه انتقال می دهد.

toshiba-transferjet

کاربران کافی است که دستگاه مذکور را از طریق پورت Lightning به دستگاه متصل نموده و از طریق نرم افزار مربوطه، اقدام به ارسال فایل های مورد نیاز خود نمایند. انتقال فایل تنها به دستگاه های دارای سیستم عامل iOS و سایر دستگاه های پشتیبانی کننده از TransferJet مانند دوربین های دیجیتال CyberShot، لپتاپ های VAIO و … امکان پذیر می باشد.

TransferJet بهار امسال، ابتدا در کشور ژاپن و سپس در کشورهای اروپایی، آمریکا و آسیا عرضه خواهد شد. یکی از مسئولان فروش توشیبا گفته است قیمت حدودی این دستگاه بین 33 تا 41 دلار خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. ببخشيداا ولي اگه سرعت انتقال ۳۷۵ مگابایت بر ثانیه باشه فايل صد مگابايتي تو كسري از ثانيه دانلود ميشه نه سه ثانيه !

    1. سلام
      دوست من اگه دقت کرده باشید٬ تو متن ذکر شده ۳۷۵ مگابیت٬ نه مگابایت 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *