گوشی Samsung Z1 رسما معرفی شد؛ یک تایزنی که زیر ۱۰۰ دلار قیمت دارد

گوشی Samsung Z1 رسما معرفی شد؛ یک تایزنی که زیر ۱۰۰ دلار قیمت دارد
  • 1393/10/24
  • مجتبی
  • 0

بالاخره پس از مدت ها شایعه و خبرهای ضد و نقیض در مورد تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن سامسونگ، که در گویا آی تی نیز برایتان منتشر کرده بودیم، و پس از تاخیر طولانی، این محصول لحظاتی پیش رسما توسط سامسونگ در هند معرفی شد. در حقیقت اولین دستگاه هوشمندی که به سیستم عامل انحصاری شرکت یاد شده یعنی تایزن مجهز است، همین تلفن هوشمند Samsung Z1 است.

از مشخصات دستگاه یاد شده می توان به صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل آن اشاره کرد. مغز متفکر این محصول پردازنده ای دو هسته ای است که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم گشته. همچنین ۷۶۸ مگابایت حافظه رم پردازشتی این ترکیب را کامل می نماید. حافظه داخلی ذخیره سازی این موبایل ۴ گیگابایت است که می توان به کمک کارت حافظه Micro SD آن را تا ۶۴ گیگابایت دیگر هم افزایش داد. در پشت و جلو این محصول به ترتیب دو دوربین ۳/۱ . ۰/۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری Samsung Z1 نیز ظرفیتی ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد.

در ادامه همراه با گویا آی تی باشید.

قیمت محصول مورد بحث تنها ۹۰ دلار اعلام شده و همچنین سامسونگ بخشی برای سرگرمی های مالتی مدیا در آن قرار داده که توسط Joy Box ارائه شده. این خدمات به کاربران این دستگاه اجازه می دهد تا بتوانند فیلم های مختلف را به راحتی استریم کنند!

از آنجا که سیستم عامل تایزن سامسونگ بسیار سبک است، نیاز به سخت افزار چندان قدرتمندی هم نداشته و برای تجربه کاری روان و مناسب در دستگاهی ارزان قیمت بهینه شده. اما معلوم نیست که وضعیت در این مورد به همین منوال ادامه یابد.

از امروز مردم هند می توانند این دستگاه را خریداری کنند. همچنین فروشگاه نرم افزاری تایزن از اکنون آماده خدمات رسانی به مصرف کنندگان است. ظاهرها سامسونگ با این محصول بازارهای شرقی را هدف قرار داده. آیا شما این تلفن هوشمند را می پسندید؟ خوشحال می شویم تا نظرات با ارزش خود را با گویا آیتی و سایر کاربران در میان بگذارید.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *