تلفن هوشمند Sony Xperia Z4 تاییدیه سازمان ارتباطات بی سیم ژاپن را دریافت کرد

تلفن هوشمند Sony Xperia Z4 تاییدیه سازمان ارتباطات بی سیم ژاپن را دریافت کرد
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

در حالیکه نمایشگاه CES همیشه برای سونی محلی برای معرفی و رونمایی از تلفن های هوشمند سری Z بوده، اما امسال این اتفاق روی نداد و سونی تصمیم گرفته بیشتر بر روی پرچمدار آتی خود کار کرد. Xperia Z4 هم اکنون در کشور مادری خود یعنی ژاپن تاییدیه لازم را در سه مدل مختلف دریافت کرده است.

هر سه مدل یاد شده از LTE و VoLTE که نسل جدید تکنولوژی تماس های صوتی است پشتیبانی می کنند. ولی تکنولوژی یاد شده خیلی آهسته توسط شرکت های مرتبط در حال گسترش می باشد. این دستگاه ها هم چنین از Wi-Fi a/b/g/n/ac پشتیبانی می نمایند.

انتظار می رود در تلفن هوشمند پرچمدار آینده سونی، از صفحه نمایش Triluminos با اندازه ۵/۲ اینچ استفاده شود. هم چنین ویژگی ضد آب و گرد و غبار بودن هم که دیگر جزئی از قابلیت های جدانشدنی سری Z سونی گشته و در این محصول هم وجود خواهد داشت. در مورد طراحی هم از همان زبان طراحی سنتی سری Z بهره گرفته می شود. همچنین به احتمال خیلی زیاد از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۰ در این دستگاه به عنوان مغز متفکر آن استفاده خواهد شد که با آن پشتیبانی از شبکه های پرسرعت LTE Cat.9 به Xperia Z4 می آید که سرعت دانلود را تا ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه در این محصول امکانپذیر می گردد.

مانند همیشه نسخه مینی این محصول هم با نام Xperia Z4 Compact با همان مشخصات سخت افزاری ولی با صفحه نمایشی کوچکتر به اندازه ۴/۷ اینچ عرضه خواهد شد. این مدل از دو دوربین ۲۰/۷ و ۵ مگاپیکسلی به ترتیب در پشت و جلو بهره می برد. باتری این دستگاه نیز ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

همچنین نسخه بزرگتر این خانواده با نام Xperia Z4 Ultra با صفحه نمایشی ۶/۴۴ اینچی احتمالا معرفی گردد. این مدل مجهز به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و ظاهرا باتری آن ۳۵۰۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *