محبوبیت سرویس های هک آنلاین در حال افزایش است

محبوبیت سرویس های هک آنلاین در حال افزایش است
  • 1393/10/27
  • مجتبی
  • 1

دو هفته قبل در خبری اعلام شد که گروه هک موسوم به Lizard Squad ابزاری را برای استفاده عموم در دسترس قرار داده که می توان با آن حملات تکذیب سرور یا همان DDOS را انجام داد. حالا یک وب سایت دیگر در زمینه سرویس های آنلاین هک ایجاد شده. ای وب سایت Hacker’s List نام دارد و امروز برای مدتی است که در دسترس نیست. اما اگر نگاهی به تاریخ ثبت دامین آن بیاندازیم مربوط به اکتبر ۲۰۱۴ است و توسط شخصی به نام David Harper به ثبت رسیده است.

این وب سایت هکر ها را در مقابل افرادی قرار می دهد که به دنبال باز یابی رمزهای فراموش شده خود هستند و از آنها کارهایی مانند سرقت تصاویر خصوصی، دسترسی به بانک های اطلاعاتی و چند مورد دیگر را می خواهند. در طی سه ماه گذشته بیش از ۵۰۰ مورد سفارش کار برای هکر ها در این لیست بندی به طور انجام شده در آمده. یعنی مردم به صورت ناشناس از هکرها درخواست انجام کاری را می کنند و آنها نیز به صورت ناشناس اینکار را انجام می دهند. به ازای چنین کاری فرد باید هزینه آن را به سایت پرداخت کند و این وبسایت نیز پس از کسر هزینه های مربوطه بیشتر آن را به حساب هکر مورد نظر واریز می کند. جالب اینجاست تا زمانی که کار مورد نظر یا بهتر بگوییم هک مورد نظر انجام نشود هیچ مبلغی به حساب هکر واریز نمی گردد.

در طی ماه گذشته از سراسر جهان سفارشات کاری زیادی در زمینه هک ایجاد شده که قیمتی بینن ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار داشته اند. برای مثال یک فرد سوئدی به هکری که بتواند به وب سایت او نفوذ کند ۲۰۰۰ دلار خواهد داد. یا مثلا خانمی درخواست داده که حساب کاربری فیسبوک و جیمیل شوهرش را به ازای مبلغ ۵۰۰ دلار برای وی هک نمایند!

بنظر تا کنون این سرویس مورد توجه خیلی ها قرار گرفته. هر چند که در ابتدا فقط هکرهای تازه کار بیشتر در آن حضور داشتند اما اکنون شرایط فرق کرده و هکرهای قدرتمندی هم حاضر به انجام کار در ازای دریافت هزینه آن هستند. هنوز مشخص نیست آینده این سرویس چیست اما اگر وضعیت به همین منوال پیش برود شاهد رشد بی سابقه یک سرویس عجیب دیگر در دنیای تکنولوژی امروزی خواهیم بود.

[منبع: Neowin]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام خبر رو داشتم میخوندم اولش یک غلط املایی دیدم خواستم اطلاع بدم
    دو هفته خبر در خبری اعلام شد
    دو هفته قبل یا دو هفته خبر در خبری ؟
    یا علی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *