چت امنیتی تلگرام چگونه امنیت ما را فراهم می کند؟

چت امنیتی تلگرام چگونه امنیت ما را فراهم می کند؟
  • 1395/12/15
  • زهرا معبودی
  • 0

امکان چت امنیتی تلگرام که به سکرت چت بین کاربران شهرت داد از جنبه های مختلفی می تواند به امنیت بیشتر چت کردن شما در اینترنت کمک کند. شاید خیلی از افراد نام این مدل چت کردن را شنیده باشند اما از ارزش و اهمیت آن ندانند. گویا آی تی امروز به بررسی این چت امنیتی در تلگرام خواهد پرداخت و به شما می گوییم که اگر با این قابلیت چت کنید چگونه امنیت تان فراهم می شود.

با چت سکرت یا امنیتی از شما آثاری بر جای نخواهد ماند

بسیاری از کاربران تمایل دارند بعد از چت آثار چت باقی نماند. حتی گاهی با درخواست از طرف مقابل برای پاک کردن چت ها این امکان فراهم نیست که بتوانیم به فرد مقابل صد در صد اطمینان کنیم. به همین خاطر چت امنیتی به گونه ای است که به شما اطمینان می دهد بعد از بازه مشخص شده که در ادامه به آن می پردازیم چت به طور کامل حذف شود.

چت امنیتی تلگرام

سکرت چت قابلیت ردیابی کردن دارد.

هنگام استفاده کردن از این نوع چت، اگر کاربر و فرد دوم چت، از صفحه ای اسکرین شات بگیرد، سریعا در میان چت ها اعلام خواهد شد که فلان کاربر، از صفحه اسکرین شات گرفت. بدین ترتیب می توانید متوجه عملکرد کاربران حاضر در چت باشید.

 انتقال و ویرایش پیام ها امکان پذیر نیست.

هنگامی که با فرد مقابل در حال چت کردن هستید، ممکن است نگران فوروارد کردن آن به دیگران باشید، اما فراموش نکنید که در چت سکرت به راحتی امکان انتقال یا همان فوروارد کردن و ویرایش پیام وجود ندارد. بنابراین می توانید با خیال راحت با فرد مقابل چت کنید. همچنین فراموش نکنید که امکان ویرایش پیام بعد از ارسال وجود نخواهد داشت. نکته بعدی این است که در این سرویس یعنی Secret Chat تنها می توانید محتوای چت را کپی کنید یا آن را حذف کنید.

چت امنیتی تلگرام

 زمان محدود برای چت انتخاب کنید

از قابلیت های ویژه Secret Chat که بیش از هر چیز مشخص است و به چشم می آید این است که می توانید برای چت خود محدودیت زمانی قرار دهید. اگر بالای چت امنیتی خود نگاه بندازید از زمان مشخص شده مطلع خواهید شد. این زمان از ساعت تا هفته متغییر است. زمانی که شما برای چت خود محدودیت x ساعتی در نظر بگیرید، به راحتی می توانید شاهد حذف کلیه چت ها بعد از x ساعت باشید و بدین ترتیب مطمئن باشید که هیچ چتی از شما باقی نخواهد ماند.

تا اینجا توانستیم بفهمیم که سکرت چت به شما کمک می کند که بتوانید یک چت امنیتی داشته باشید که به موقع چت شما را حذف خواهد کرد اما گاهی برخی از افراد مزاحم، با شماره های جدید وارد این سرویس می شوند و با شما باب صحبت را باز می کنند. فراموش نکنید که بعد از حذف چت هیچ آثاری نمی ماند که از طریق آن بتوانید فرد را ردیابی کنید.

چت امنیتی تلگرام

تنها چیزی که از او باقی است در طی زمان چت، شماره فرد مورد نظر است که در این شرایط اگر قابلیت نمایش شماره وجود داشته باشد، شماره فرد مورد نظر را یادداشت کنید.

آیا شما از این قابلیت استفاده کرده اید؟ دیدگاه تان را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *