شیائومی از یک رویداد در روز ۲۰ ژانویه خبر داد؛ احتمال معرفی یک کنسول بازی وجود دارد

شیائومی از یک رویداد در روز ۲۰ ژانویه خبر داد؛ احتمال معرفی یک کنسول بازی وجود دارد
  • 1393/10/28
  • مجتبی
  • 0

بنظر می رسد این ماه شیائومی قصد ندارد نام خود را در صدر اخبار سایت های تکنولوژی کنار بکشد. چند روز پیش بود که این شرکت دو تلفن هوشمند Mi Note و Mi Note Pro و یک استریمر اندرویدی را معرفی کرد و حالا هم این شرکت در طی یک اطلاع رسانی، از رویدادی که در روز ۲۰ ژانویه برگزار خواهد شد خبر داد.

هنوز مشخص نشده که در رویداد یاد شده چه محصولی از شیائومی قرار است معرفی شود. اما احتمال می رود که این محصول یک بروزرسانی در استریمر Mi Box باشد که مرتبط به دنیای بازی های رایانه ای است. همچنین برخی شایعات خبر از کنسول بازی این شرکت داده اند.

گیمرهای زیادی هتسند که مشتاق دیدار کنسول جدید بازی شرکت شیائومی هستند و می خواهند ببینید این کنسول چگونه است. همچنین اخیرا دولت چین قانون منبع سخت افزارهای داخلی حوزه گیمینگ این کشور را برداشته و بنابر این در صورتی که در رویداد مورد بحث یک کنسول بازی معرفی گردد، بازار مصرف بسیار بزرگی در اختیار شیائومی خواهد بود. زیرا می تواند همانند محصولاتی که در بخش تلفن های هوشمند تولید کرد و با استقبالی بینظیر روبرو شد، در این حوزه گیمینگ و کنسول های بازی هم در سرزمین مادری خود خوش بدرخشد.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *