اندروید ۵/۰/۱ به همراه رابط کاربری تاچ ویز برای گلکسی اس ۴ به بیرون درز پیدا کرد

اندروید ۵/۰/۱ به همراه رابط کاربری تاچ ویز برای گلکسی اس ۴ به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 9

ظاهرا یک بروزرسانی رسمی بسیار عالی برای گلکسی اس ۴ سامسونگ که یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده، به صورت رسمی آماده گشته است. در انجمن توسعه دهندگان XDA این نسخه به بیرون درز پیدا کرده و نکته مثبت استفاده از جدیدترین نسخه اندروید پایدار ازائه شده توسط گوگل، یعنی ۵/۰/۱ به همراه رابط کاربری تاچ ویز جدید سامسونگ است.

تعدادی شایعه از چین هم رسیده که این بروزرسانی به صورت رسمی و خودکار برای گلکسی اس ۴ در این کشور عرضه شده و به گفته کاربرانی که از آن استفاده کرده اند هیچ گونه باک و مشکلی هم در آن دیده نشده و وای فای، بلوتوث، 3G و همه راه های ارتباطی و نیز تمامی سنسورها و بخش های مختلف رابط کاربری بخوبی کار میکنند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

البته گزارش شده که بروزرسانی مورد اشاره فقط برای برخی مدل های گلکسی اس ۴ ارائه شده که شامل مدل GT-I9500، GT-I9502، GT-I9508 و GT-I9508v می باشد. نکته قابل تعمل عدم پشتیبانی مدلی است که از اسنپدراگون ۶۰۰ استفاده می کند و با نام GT-I9505 شناخته می گردد.

اگر شما هم از کاربرانی هستید که طاقت انتظار برای ارائه نسخه OTA را ندارید، می توانید از طریق این لینک، نسبت به دانلود و نصب دستی این بروزرسانی برای گلکسی اس ۴ خود اقدام نمایید. دقت کنید که قبل از انجام این کار حتما از دستگاه خود Full Backup تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را به حالت اولیه برگردانید. گویا آی تی نیز هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده ناصحیح و یا مشکلاتی که ممکن است در حین بروزرسانی دستی برایتان پیش بیاید به عهده نمی گیرد.

در زیر می توانید تصاویری از این بروزرسانی در گلکسی اس ۴ را مشاهده کنید.

001 002 003 005 006 004

[منبع: XDA]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 9 دیدگاه
  1. کسی نصب کرده؟ چطوره؟
    اگه این رو نصب کنیم دوباره خود به خود آپدیت میشه باز؟

    1. برای نصب گوگل سرویس باید از طریق فایل زیپ و دسترسی روت اقدام بشه برای کاستوم رام ها

    2. میشه دقیق تر توضیح بدید …من i9502 دارم و گوگل پلی کامل نصب میشه ولی هنگام اجرا unfortunately, Google Play Store has stopped میده

  2. من الان رفتم 10000 تومن دادم گوشیمو فلش کردم

    حلا مشخص نیست چه بلایی سرش میخاد بیاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *